Χρήσιμα στατιστικά στοιχεία προκύπτουν από την ανάλυση των impresssions του δικτύου της Millennial κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους.
Στην αιώνια κόντρα μεταξύ iOS και Android, οι συσκευές Android κατόρθωσαν να σημειώσουν διπλάσια impressions από τις mobile συσκευές της Apple. (Να σημειώσουμε ότι με τον όρο impressions εννοούμε τις εμφανίσεις online διαφημίσεων που πραγματοποιήθηκαν στις εν λόγω πλατφόρμες).
Συγκεκριμένα, οι συσκευές Android σημείωσαν το 56% των συνολικών impressions, οι iOS το 28%, οι RIM το 13%, ενώ οι υπόλοιπες συσκευές (Symbian, Windows Mobile, Windows Phone) κατόρθωσαν να συγκεντρώσουν μόλις το 1%.
Όσον αφορά στα tablets, το iPad απέδειξε για ακόμα μια φορά την κυριαρχία του σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 456% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα κατά την περσινή χρονιά και το 97% των συνολικών impressions!
Περνώντας στη λίστα των κορυφαίων εταιρειών του δικτύου της Millennial, την πρωτιά κατέχει η Apple με 23.09%, ενώ ακολουθούν οι Samsung (16.48%), HTC (15.5%), RIM (11.05%) και Motorola (10.7%).
Σχετικά με τα smartphones, πρώτα στην κατάταξη έρχονται τα iPhone με ποσοστό 12.55%, ενώ δεύτερα με ποσοστό χαμηλότερο του μισού έρχονται τα LG Optimus (6.3%). Ακολουθεί η σειρά BlackBerry Curve της RIM με 4.7%, η Motorola DROID με 4.35% και η HTC Desire με 4.01%.
BONUS: Ακολουθεί συγκεντρωτικό Infographic με ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για τα προϊόντα της Apple.
Click για Full Size:
[πηγή millennialmedia]