Netflix: 5 εκατομμύρια χρήστες έχουν προτιμήσει ήδη τη συνδρομή με διαφημίσεις
Η Netflix έχει παραδεχτεί πως η νέα πολιτική καταπολέμησης του password sharing θα οδηγήσει σε απώλεια συνδρομητών όταν προχωρήσει καθολικά η εφαρμογή της σε όλο τον κόσμο, αλλά βλέπει την κίνηση της να προσφέρει συνδρομή με διαφημίσεις να αποδίδει καρπούς.
Όπως αναφέρει το The Hollywood Reporter, η πλατφόρμα καταγράφει ήδη περισσότερους από 5 εκατομμύρια συνδρομητές που ανέχονται τις διαφημίσεις, αριθμός που διπλασιάστηκε τους τελευταίους μήνες, και ο μέσος όρος ηλικίας των συνδρομητών είναι στα 34 χρόνια.
Ο co-CEO της Netflix, Greg Peters, αποκάλυψε πως το 25% των εγγραφών γίνονται στο ad-tier στις χώρες όπου προσφέρεται και επιβεβαίωσε πως το επίπεδο παρακολούθησης παραμένει το ίδιο με αυτό των άλλων πακέτων συνδρομής, άρα οι χρήστες δεν ενοχλούνται ιδιαίτερα από τις διαφημίσεις.
Πιθανότατα από μέρα σε μέρα θα μάθουμε πότε θα ξεκινήσει η εφαρμογή της νέας πολιτικής για το password sharing στην τεράστια αγορά των ΗΠΑ, αλλά και το πότε θα επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη. Αν συμβεί όντως το καλοκαίρι, από τον Σεπτέμβριο και έπειτα θα έχουμε λογικά πιο αξιόπιστα στοιχεία για την συμπεριφορά των χρηστών.
[via]