Netflix: Η Microsoft αναλαμβάνει την διαχείριση των διαφημίσεων στο νέο συνδρομητικό πακέτο
Η Netflix ανακοίνωσε επίσημα την συνεργασία της με τη Microsoft για το επερχόμενο νέο πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις στην πλατφόρμα της. Η Microsoft θα αναλάβει την διαχείριση και την γενικότερη υποστήριξη του μοντέλου διαφήμισης, με σκοπό να προστατεύσει παράλληλα την ιδιωτικότητα των χρηστών.
Τον περασμένο Απρίλιο ανακοινώσαμε ότι ετοιμάζουμε ένα νέο και πιο προσιτό συνδρομητικό πακέτο για την υπηρεσία μας, το οποίο θα περιλαμβάνει διαφημίσεις και θα προστεθεί στα Basic, Standard και Premium. Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι επιλέξαμε την Microsoft ως τον συνεργάτη μας για την διαχείριση των διαφημίσεων.
Η Microsoft έχει αποδείξει ότι είναι ικανή να υποστηρίξει τις διαφημιστικές ανάγκες μας και συνεργαζόμαστε στενά για να ετοιμάσουμε το νέο πακέτο συνδρομής. Το πιο σημαντικό είναι ότι Microsoft έχει την ευελιξία να φέρει καινοτομίες σε βάθος χρόνο τόσο στον τομέα της τεχνολογίας και των πωλήσεων, όσο και στην προστασία της ιδιωτικότητας των συνδρομητών μας.
Ο co-CEO της Netflix, Ted Sarandos, είχε επιβεβαιώσει τον προηγούμενο μήνα τα σχέδια της εταιρείας για το συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις, το οποίο απευθύνεται σε όσους δεν θέλουν να πληρώνουν τα €7.99 / μήνα (ανάλυση 480p) ή τα €11.99 / μήνα (ανάλυση 1080p) ή τα €13.99 / μήνα (ανάλυση 4K HDR). Η λογική λέει ότι το νέο πακέτο θα προσφέρει την ίδια (χαμηλή) ποιότητα με το Basic πλάνο συνδρομής.
Σε ό,τι αφορά το λανσάρισμα του νέου πακέτου, η Netflix αναφέρει ότι ακόμα βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και απαιτείται αρκετή δουλειά για να λανσαριστεί στην πλατφόρμα. Μακροπρόθεσμος στόχος είναι να προσφέρουν περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και μια premium εμπειρία διαφήμισης για τους διαφημιστές. Ίσως το δούμε πριν το τέλος του 2022.
[Netflix]