Στην αναφορά των οικονομικών αποτελεσμάτων για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 της Netflix δεν ξεχώρισε μόνο η μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών στην ιστορία της εταιρείας. Ακόμα μία σημαντική είδηση που προέκυψε έχει να κάνει με το περίφημο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις, για το οποίο συνεργάζεται με την Microsoft.
Ο co-CEO της εταιρείας, Ted Sarandos, είχε επιβεβαιώσει πρόσφατα ότι αναζητούν τρόπους για την υλοποίηση του νέου πακέτου συνδρομής, αλλά δεν είχε αποκαλύψει το χρονοδιάγραμμα για το λανσάρισμα του. Τώρα, από την αναφορά των οικονομικών αποτελεσμάτων μαθαίνουμε πως αυτό θα συμβεί στις αρχές του 2023. Υπάρχει, όμως, και η εξής παράμετρος: δεν θα είναι διαθέσιμο όλο το περιεχόμενο του Netflix για όσους επιλέξουν αυτήν την συνδρομή!
Πρόσφατα ανακοινώσαμε ότι η Microsoft θα είναι ο συνεργάτης μας για το σύστημα διαφημίσεων στους τομείς της τεχνολογίας και των πωλήσεων. Η εταιρεία πραγματοποιεί μεγάλες επενδύσεις για να επεκτείνει την δραστηριότητα της στην premium τηλεόραση και είμαστε ενθουσιασμένοι για την δουλειά μας με έναν τόσο ισχυρό παγκόσμιο συνεργάτη.
Η συντριπτική πλειοψηφία του περιεχομένου που μπορούν να παρακολουθήσουν οι χρήστες στο Netflix θα συμπεριλαμβάνεται στο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις. Παρόλα αυτά, κάποιες παραγωγές δεν θα είναι διαθέσιμες και είμαστε σε διαπραγματεύσεις με τα studios για να βρούμε μια λύση.
Ίσως αυτός να είναι και ο σοβαρότερος λόγος για την καθυστέρηση έως τις αρχές του 2023. Η Netflix δεν αναφέρει συγκεκριμένες παραγωγές που θα εξαιρεθούν από το συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις, αλλά η The Wall Street Journal τονίζει πως οι Warner Bros., Universal και Sony Pictures πιθανότατα απαιτούν ένα μερίδιο από την πίτα των εσόδων που θα προκύψουν από τις διαφημίσεις για τις παραγωγές τους που προβάλλονται μέσα από το Netflix (π.χ. Russian Doll, The Crown, Cobra Kai και You).
Εδώ αξίζει να αναφέρουμε και μια φήμη που κυκλοφόρησε πριν από μερικές ημέρες σχετικά με το ενδεχόμενο εξαγοράς της Netflix από την Microsoft. Η τελευταία ενδιαφέρεται να εισέλθει στον χώρο του streaming και έχει το απαραίτητο χρήμα για να πραγματοποιήσει μια τόσο μεγάλη εξαγορά, μιας και η εκτίμηση για την αξία της Netflix ορίζεται περίπου στα $100 δισ. Η Netflix δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να πωληθεί και δεν αποκλείεται η επιλογή της Microsoft για την διαχείριση των διαφημίσεων να είναι ο προάγγελος για πιο σοβαρές δουλειές.
[via]