Η Nvidia αποφάσισε να επεκτείνει την υποστήριξη της τεχνολογίας Ray Tracing και στις παλαιότερες κάρτες γραφικών με την κυκλοφορία μιας αναβάθμισης για τους drivers μέσα στον Απρίλιο. Η εταιρεία το ανακοίνωσε στο GDC 2019 και διευκρίνησε ότι η απόδοση δεν θα είναι προφανώς η ίδια με αυτήν που προσφέρουν οι κάρτες της πολύ ακριβότερης σειράς RTX-2000, αλλά θα μπορούμε να πάρουμε μια γεύση του RT χωρίς να προχωρήσουμε σε νέα "επένδυση".
Η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής το Ray Tracing αποδεικνύεται δίκοπο μαχαίρι, ακόμη και στις πανίσχυρες κάρτες RTX-2000. Είναι φανταστικό να βλέπεις τα γραφικά να απογειώνονται, ειδικά στις περιπτώσεις video games όπου έχει γίνει η απαραίτητη προεργασία από τους δημιουργούς, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις η συνολική απόδοση είναι χειρότερη από το να είχες απενεργοποιημένο το Ray Tracing και το DLSS (Deep Learning Super Sampling). Οπότε, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα περπατήσει το θέμα στις παλαιότερες κάρτες GTX.
Η εταιρεία δήλωσε ότι το Ray Tracing θα έρθει στις GTX 1060 6GB, GTX 1070, GTX 1080, GTX 1080i, Titan XP και Titan X, αλλά και στις GTX 1660 Ti και 1660. Καμία από τις προαναφερθείσες δεν θα φτάνει τις δυνατότητες των RTX με ενεργοποιημένο το Ray Tracing, επομένως, το βλέπουμε σαν ένα μικρό bonus για τους κατόχους των καρτών GTX και μια παραίνεση για τους developers για να δουλέψουν επάνω στην τεχνολογία στα παιχνίδια τους.
Εξάλλου, η ιστοσελίδα ZDNet ισχυρίζεται πως η Nvidia συνεργάζεται στενά με την Epic Games και τη Unity για να ενσωματώσουν το Ray Tracing στις μηχανές gaming.
[Nvidia]