OpenAI: Διαφημιστικό σποτ αξίας $14 εκατ. που συγκρίνει την AI με την εφεύρεση του τροχού και τον ηλεκτρισμό!
Η OpenAI έκανε το ντεμπούτο της στο Super Bowl με ένα διαφημιστικό σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων που τοποθετεί την Τεχνητή Νοημοσύνη δίπλα στις μεγαλύτερες καινοτομίες της ανθρωπότητας.
Το διαφημιστικό παρακολουθεί την τεχνολογική εξέλιξη της ανθρωπότητας μέσα από ένα χαρακτηριστικό animantion στυλ, μετατρέποντας αφηρημένες κουκκίδες σε εμβληματικές εικόνες προόδου - από τα πρώιμα εργαλεία όπως η φωτιά και ο τροχός μέχρι τις σύγχρονες ανακαλύψεις όπως η αλληλουχία του DNA και η εξερεύνηση του Διαστήματος. Αποκορύφωμα είναι οι σύγχρονες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης, που δείχνουν το ChatGPT να αναλαμβάνει καθημερινές εργασίες, όπως η σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων και η διδασκαλία γλωσσών. Η διαφήμιση κόστισε περίπου 14 εκατομμύρια δολάρια για την τοποθέτηση στο πρώτο ημίχρονο.
![openai-super-bowl-ad.jpg openai-super-bowl-ad.jpg](https://techgear.cachefly.net/image/original/31/openai-super-bowl-ad.jpg)
Η διαφήμιση αποφεύγει σκόπιμα να αναφέρει την AGI ή την υπερ-νοημοσύνη, που βρίσκονται στον πυρήνα της αποστολής της OpenAI. Αντίθετα, εστιάζει στις πρακτικές εφαρμογές.
Θέλουμε το μήνυμα να αισθάνεται σχετικό με το κοινό που παρακολουθεί το Super Bowl, το οποίο περιλαμβάνει δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους που δεν έχουν καμία εξοικείωση με την AI
Αν και το AI εργαλείο Sora της OpenAI που μετατρέπει το κείμενο σε βίντεο χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της σύλληψης για την ταχεία δημιουργία πρωτοτύπων ιδεών και τη διερεύνηση διαφορετικών επεξεργασιών της κάμερας, το τελικό animation δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου από ανθρώπους καλλιτέχνες. «Πρόκειται για μια γιορτή της ανθρώπινης δημιουργικότητας και μια επέκταση της ανθρώπινης δημιουργικότητας», λέει η OpenAI, αναφερόμενη στην απόφαση να μην χρησιμοποιηθεί περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη στο τελικό προϊόν.