Η PepsiCo Inc. ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με το κοινωνικό δίκτυο Twitter, για την παροχή ζωντανών μεταδόσεων video από συναυλίες στους followers της εταιρίας, στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας διαφημιστικής καμπάνιας που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και μια τηλεοπτική διαφήμιση με πρωταγωνίστρια τη Nicki Minaj (την είδαμε και στην προώθηση του Nokia Lumia 900).
Οι όροι της συμφωνίας δεν έχουν γίνει γνωστοί, ούτε υπάρχει κάποια ανακοίνωση για τις συναυλίες που θα μεταδοθούν ζωντανά, αλλά η κίνηση αυτή αναβιώνει ξανά τις μεγάλες κόντρες μεταξύ της Pepsi και της Coca-Cola, με την πρώτη να έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με καλλιτέχνες όπως οι Michael Jackson, Ray Charles, Britney Spears και Beyonce.
[via TheVerge]