Reels: Το «TikTok» του Instagram αναβαθμίζεται
Η Facebook έχει βάλει σκοπό να ανταγωνιστεί επάξια το TikTok με το Reels, τη νέα λειτουργία που έχει λανσαριστεί στο Instagram από τον περασμένο Αύγουστο, και αναζητά τρόπους για να το καταστήσει πιο ελκυστικό για τους χρήστες προκειμένου να στραφούν σε αυτό.
Στη νέα αναβάθμιση της λειτουργίας Reels, οι χρήστες θα αποκτήσουν τη δυνατότητα δημιουργίας videos μεγαλύτερης διάρκειας, καθώς διπλασιάζει το όριο των 15 δευτερολέπτων στα 30 δευτερόλεπτα, να βάζουν την αντίστροφη μέτρηση στα 10 δευτερόλεπτα, ενώ προσθέτει και τη δυνατότητα άμεσης επεξεργασίας των videos με πολύ πιο εύκολο τρόπο.
Σύμφωνα με την Tessa Lyons-Laing, η ομάδα προχωρά στις αλλαγές με βάση τις προτάσεις των χρηστών και ισχυρίζεται πως ήδη έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται το Reels από αρκετό κόσμο που δημιουργεί διασκεδαστικό περιεχόμενο. Ποιος ξέρει, ίσως η αβεβαιότητα που επικρατεί με το TikTok στις ΗΠΑ να δώσει την ευκαιρία στη Facebook για να τραβήκει το κοινό στο Reels.