Τα downloads εφαρμογών σε smartphones και tablets παρουσιάζουν ούτως ή άλλως άνοδο σχεδόν κάθε τρίμηνο που περνά, αλλά η πανδημία COVID19 εκτόξευσε σημαντικά τα νούμερα και οδήγησε πολλούς χρήστες σε αγορές εφαρμογών για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες για την τηλεργασία, την τηλεκπαίδευση και φυσικά τη διασκέδαση.
Σύμφωνα με τη νέα αναφορά η εταιρεία αναλύσεων App Annie, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο κατέβασαν 33 δισεκατομμύρια εφαρμογές μέσα στο τελευταίο τρίμηνο και ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των $28 δισεκατομμυρίων στο ίδιο χρονικό διάστημα, ποσό αυξημένο κατά 20% σε σύγκριση με το περυσινό αντίστοιχο τρίμηνο. Παράλληλα, ξόδεψαν 180 δισεκατομμύρια ώρες κάθε μήνα (Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο) απασχολούμενοι με τις εφαρμογές τους, ένα νούμερο αυξημένο κατά 25% σε σύγκριση με πέρυσι.
Η App Annie σημειώνει ότι η πανδημία COVID19 επηρέασε δραματικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών και πρακτικά τα νούμερα που βλέπουμε σήμερα θα έπρεπε να τα φτάσουμε μετά από 2-3 χρόνια με βάση τον ρυθμό ανάπτυξης της προ-κορωνοϊού εποχής.
Πιο αναλυτικά, τα downloads στο κατάστημα Google Play αυξήθηκαν κατά 10% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι χρήστες συσκευών Android κατέβασαν 25 δισεκατομμύρια εφαρμογές μέσα στο τελευταίο τρίμηνο, ενώ αυτοί του iOS έφτασαν τα 8 δισεκατομμύρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα games αποτελούν το 45% στο Android OS και μόλις το 30% στο iOS, άρα οι χρήστες όντως στράφηκαν αρκετά σε εφαρμογές παραγωγικότητας και εκπαίδευσης.
Παρά τα σχεδόν τριπλάσια downloads στο Google Play, το App Store της Apple κατέγραψε τζίρο ύψους $18 δισ. έναντι $10 δισ. του καταστήματος εφαρμογών της Google.
[via]