Από εχθές περιμέναμε την επίσημη ανακοίνωση της Samsung για να δούμε πως θα αντιδράσει απέναντι στα τελευταία δυσάρεστα περιστατικά με τη νέα παρτίδα των Galaxy Note 7 και ουσιαστικά έγινε αυτό που όλοι περιμέναμε. Η εταιρεία ζητά και επίσημα πλέον από όλους τους παρόχους τηλεπικοινωνιών σε παγκόσμιο επίπεδο να σταματήσουν άμεσα τις πωλήσεις και το πρόγραμμα αντικατάστασης, διέκοψε οριστικά την παραγωγή και απευθύνει έκκληση σε όλους τους κατόχους να απενεργοποιήσουν και να επιστρέψουν πίσω τις συσκευές τους.
Η Samsung ανανέωσε την ιστοσελίδα με τις πληροφορίες για το πρόγραμμα ανάκλησης (στις ΗΠΑ) και αναφέρει ξεκάθαρα ότι οι κάτοχοι μπορούν να ανταλλάξουν τα Galaxy Note 7 και τα αξεσουάρ τους με καινούργια συσκευή Galaxy S7 / S7 edge ή να ζητήσουν πλήρη αποζημίωση. Το ίδιο αναφέρουν και οι πάροχοι στον Καναδά, επομένως, περιμένουμε ανάλογες ενέργειες σε όλες τις χώρες.
Σε ό,τι αφορά τις αναφλέξεις/εκρήξεις, αξίζει να αναφέρουμε τις εκτιμήσεις των καθηγητών Venkat Viswanathan (Carnegie Mellon University) και Cho Jae-phil (Future Batteries Research Center) στην Wall Street Journal. Αμφότεροι πιστεύουν ότι δεν ευθύνονται μόνο οι μπαταρίες, αλλά και η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή των συσκευών, ειδικά αυτά που βρίσκονται κοντά στην θέση της μπαταρίας. Όπως σημειώνουν, τα προβλήματα που σχετίζονται με την ποιότητα οφείλονται τις περισσότερες φορές στην πίεση χρόνου που έχει ο κατασκευαστής για να προλάβει τη μαζική παραγωγή, κάτι που καταγράφεται τόσο στην πρόωρη κυκλοφορία του Galaxy Note 7, όσο και στη βιασύνη της Samsung για το πρόγραμμα αντικατάστασης...
Με τις τελευταίες εξελίξεις, η Samsung είναι αναγκασμένη να επισπεύσει (αλλά όχι να βιαστεί) την κυκλοφορία του Galaxy S8 και μάλλον να ξεχάσει οριστικά το brand "Galaxy Note". Παράλληλα, θα πρέπει να ελπίζει ότι οι πελάτες θα αφήσουν στην άκρη όλη αυτή την ιστορία, διότι οι πρώτες εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών κάνουν λόγο για συνολική ζημιά που θα φτάσει μέχρι και τα $17 δισ.!