Scroogled, νέα καμπάνια της Microsoft κατά του Google Shopping [Video]

Η Microsoft συνεχίζει να εκτοξεύει βέλη κατά της Google, αυτή τη φορά κατακρίνοντας τον τρόπο με τον οποίο ο κολοσσός της αναζήτησης ταξινομεί τα αποτελέσματα της υπηρεσίας Google Shopping όχι βάσει σχετικότητας αλλά βάσει πληρωμένων διαφημίσεων.

Πράγματι, τον περασμένο Μάιο η Google υιοθέτησε ένα νέο μοντέλο σύμφωνα με το οποίο οι έμποροι πληρώνουν είτε ανά click είτε ανά συναλλαγή εφόσον θέλουν να συμπεριλαμβάνονται στη λίστα των αποτελεσμάτων του Google Shopping. Με άλλα λόγια, κάθε φορά που πραγματοποιείς μια αναζήτηση, αντί να βλέπεις σχετικά αποτελέσματα για το προϊόν που σε ενδιαφέρει βλέπεις μόνο αυτά των συγκεκριμένων εμπόρων.

Η νέα ιστοσελίδα της Microsoft ονομάζεται Scroogled (πιθανότατα από τις λέξεις Screwed+Google) και όπως είναι λογικό προτρέπει τους χρήστες να πραγματοποιούν τις αναζητήσεις τους μέσω του Bing. Δείτε και το σχετικό video:

Loading