H καμπάνια Scroogled της Microsoft συνεχίζεται με νέο στόχο το Gmail. Θυμίζουμε ότι αρχικά η καμπάνια ξεκίνησε κατά του Google Shopping κατηγορώντας τον κολοσσό της αναζήτησης για ταξινόμηση των αποτελεσμάτων όχι βάσει σχετικότητας αλλά βάσει πληρωμένων διαφημίσεων.
Αυτή τη φορά η εταιρεία τα βάζει με τη δημοφιλή υπηρεσία email ισχυριζόμενη ότι η Google σκανάρει τα προσωπικά emails των χρηστών για λέξεις-κλειδιά και στη συνέχεια χρησιμοποιεί τα δεδομένα που αντλεί για στοχευμένες διαφημίσεις. Όπως αναφέρει, το 70% των χρηστών του Gmail έχει πλήρη άγνοια για τη συγκεκριμένη πρακτική και το 88% δεν την εγκρίνει.
Φυσικά, η συμβουλή της Microsoft είναι η χρήση της δικής της υπηρεσίας Outlook.com που σύμφωνα με τα λεγόμενα της δίνει προτεραιότητα στην ιδιωτικότητα των χρηστών. Δείτε παρακάτω τα νέα video της καμπάνιας Scroogled: