Η Sony εγκαινίασε την υπηρεσία Sony Music Unlimited, που είχε πρωτοπαρουσιάσει τον περασμένο Σεπτέμβριο, η οποία στηρίζεται στο cloud σύστημα Qriocity, όπως δηλαδή και η υπηρεσία Video on Demand που ξεκίνησε πριν από ένα μήνα.
Στόχος της εταιρίας είναι να ανταγωνιστεί επάξια το iTunes Store, και γι' αυτό το λόγο προσφέρει περισσότερα από 6 εκατομμύρια τραγούδια από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του καταστήματος, το οποίο είναι συμβατό με τηλεοράσεις Bravia, Blu-ray players, Home Theater Systems, PS3 και laptops, ενώ σύντομα θα υποστηρίζονται και συσκευές Android.
Η λειτουργία του σε γενικές γραμμές έχει ως εξής: Ο χρήστης μπορεί να αναζητά τραγούδια, να τα βαθμολογεί και να τα προτείνει, ενώ με έναν λογαριασμό premium του δίνεται πρόσβαση σε όλα τα τραγούδια του καταλόγου, σε playlists και στο κανάλι με τα Top 100. Ακόμη, η υπηρεσία επιτρέπει τη δημιουργία playlist ανάλογα με τη διάθεση του χρήστη, χρησιμοποιώντας το SensMe.
Η υπηρεσία "Music Unlimited powered by Qriocity" ξεκινά τη λειτουργία της από Αγγλία και Ιρλανδία, με βασική συνδρομή £3.99/€3.99 και premium £9.99/€9.99 ανά μήνα, και μέσα στο 2011 θα επεκταθεί σε ΗΠΑ, Καναδά, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Ελλάδα ρε παιδιά;
[πηγή Sony]