Και να ήθελες να το αποφύγεις, εάν είσαι καθημερινός χρήστης του Internet (ποιος δεν είναι στις μέρες μας…) δεν θα μπορούσες να μην βομβαρδιστείς από υλικό που να αφορά το Squid Game. Η κορεατική τηλεοπτική σειρά - φαινόμενο μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο της για τις τηλεοράσεις μας, αλλά πλέον προχωρά ακάθεκτη για την πρωτιά της πιο δημοφιλούς παραγωγής στην πλατφόρμα.
Ήδη την περασμένη εβδομάδα είχε ανακοινωθεί πως την έχουν παρακολουθήσει 111 εκατομμύρια χρήστες μέσα στις πρώτες 17 ημέρες της στο Netflix (πλέον τα νούμερα είναι 132 εκατ. σε 23 ημέρες), αλλά εξίσου πολύ ενδιαφέρουσα είναι η ανάλυση του δικτύου Bloomberg σχετικά με τα χρήματα που μπορεί να επιστρέψει πίσω στην εταιρεία σε βάθος χρόνου.
Καταρχάς, να σημειώσουμε πως η παραγωγή του Squid Game κόστισε περίπου $21.4 εκατ. Αρκετοί ειδικοί του χώρου τονίζουν πως σε περίπτωση που είχε γυριστεί στις ΗΠΑ, τότε το κόστος παραγωγής θα ήταν 5 με 10 φορές μεγαλύτερο. Τώρα, το Bloomberg επικαλείται πηγές εκ των έσω για να αποκαλύψει ότι το Squid Game ενδεχομένως θα οδηγήσει σε έσοδα της τάξεως των $900 εκατ. μέσα στους επόμενους μήνες για τη Netflix!
Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν επιβεβαιώνει τη διαρροή του Bloomberg, αξίζει να αναφέρουμε πως ζήτησε μέσω του δικηγόρου της να μην δημοσιευθούν τα έγγραφα που πήρε το ειδησεογραφικό δίκτυο στην κατοχή διότι θα είναι ανάρμοστο.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[via]