Κατά τη διάρκεια της δίκης μεταξύ Apple και Samsung που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη στις ΗΠΑ στελέχη της κορεάτικης εταιρείας απεκάλυψαν ότι ο θάνατος του Steve Jobs στις 5 Οκτωβρίου του 2011 μία μέρα μετά την παρουσίαση του iPhone 4S ήταν μια «ευκαιρία» για να επιτεθούν στο iPhone.
«Δυστυχώς ο θάνατος του Steve Jobs έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο κύμα κάλυψης στον Τύπο για την ανωτερότητα της Apple και του iPhone», ανέφερε ο τότε αντιπρόεδρος πωλήσεων της Samsung Telecommunications America, Michael Pennington. «Αυτή είναι η καλύτερη ευκαιρία για να επιτεθούμε στο iPhone».
Η επιχειρηματολογία της Samsung έχει να κάνει με την αντίληψη που έχει ένας καταναλωτής για ένα προϊόν που έχει δημιουργηθεί από έναν "καινοτόμο", "τελειομανή", "παθιασμένο", "οραματιστή", κτλπ. «Ποιος καταναλωτής δεν θα ένιωθε υπέροχα αγοράζοντας μια συσκευή που έχει δημιουργηθεί από έναν τέτοιο άνθρωπο», υπογράμμισε ο Pennington. «Ξέρω ότι αυτή είναι η καλύτερη ευκαιρία για να επιτεθούμε στο iPhone».
Υπάρχει ένα ενδιαφέρον στο ότι μέχρι εκείνο το σημείο η Samsung ήταν διστακτική στο να επιτεθεί απευθείας κατά της Apple και του iPhone γιατί η Apple ήταν πολύ σημαντικός και μεγάλος πελάτης. Μάλιστα, η Samsung ήθελε να αφήσει την Google να κάνει τη «βρόμικη» δουλειά. Με την προτροπή του Pennington, ωστόσο, δόθηκε το πράσινο φως για διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες που κορόιδευαν τόσο το iPhone όσο και τους ίδιους τους καταναλωτές που το επέλεγαν.
Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα e-mails που δημοσιοποιήθηκαν στο πλαίσιο της δίκης εδώ (από την WSJ).