Streaming και Smart TVs: Πρωτοφανής παρακολούθηση, χειραγώγηση και παραβίαση της ιδιωτικότητας!

Η Smart TV σας είναι ένας «εφιάλτης για την ιδιωτικότητα», υποστηρίζει μια νέα αναφορά, η οποία υποδηλώνει ότι η βιομηχανία streaming έχει δημιουργήσει ένα σκοτεινό σύστημα παρακολούθησης που υπονομεύει την ιδιωτική μας ζωή και την προστασία των καταναλωτών. Αυτό αναφέρεται σε μια καταδικαστική έκθεση 48 σελίδων του Center For Digital Democracy (CDD), η οποία διαβιβάστηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την αναφορά, το τίμημα του streaming δεν έγκειται μόνο στις διαρκώς αυξανόμενες συνδρομές. Είναι στο «συνδεδεμένο σύστημα τηλεοπτικών μέσων και μάρκετινγκ με πρωτοφανείς δυνατότητες παρακολούθησης και χειραγώγησης». Και χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη, πρόκειται να γίνει ακόμη χειρότερο.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση σε μορφή PDF εδώ, αλλά εδώ παραθέτουμε ορισμένα από τα βασικά σημεία. Αυτό που η αναφορά αποκαλεί «συνδεδεμένη τηλεόραση» είναι πλέον ο κυρίαρχος τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές παρακολουθούν τηλεόραση και αναφέρει ότι οι κατασκευαστές και οι streamers έχουν μετατρέψει συλλογικά τις συνδεδεμένες τηλεοράσεις σε «μια εξελιγμένη συσκευή παρακολούθησης, εντοπισμού και στόχευσης».

Στην εισαγωγή της αναφοράς χρησιμοποιείται η υπηρεσία Tubi ως παράδειγμα. «Το θεμελιώδες επιχειρηματικό μοντέλο της Tubi βασίζεται στη συλλογή πλούσιων και λεπτομερών πληροφοριών από τους θεατές της» χρησιμοποιώντας τεχνολογία διαφήμισης, και αυτή η τεχνολογία μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί για να αλλάξει το περιεχόμενο που σας προτείνεται και ακόμη και τα προϊόντα που εμφανίζονται στις εκπομπές σας. Και η Tubi δεν είναι καθόλου μόνη της σε αυτό: η αναφορά αναλύει λεπτομερώς τις τεχνολογίες που, όπως λέει, χρησιμοποιούνται από το Disney+, την Amazon, το Netflix και πολλές ακόμη από τις καλύτερες υπηρεσίες streaming.

Η αναφορά του CDD αναφέρει ότι η βιομηχανία streaming «έχει σκόπιμα ενσωματώσει πολλές από τις πρακτικές μάρκετινγκ παρακολούθησης δεδομένων που υπονομεύουν εδώ και καιρό την προστασία της ιδιωτικής ζωής και των καταναλωτών στον “παλαιότερο” κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των μηχανών αναζήτησης, των smartphones και των υπηρεσιών video... εκατομμύρια χρήστες αναγκάζονται να αποδεχθούν αθέμιτους όρους προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε προγράμματα video, γεγονός που απειλεί την ιδιωτική τους ζωή και μπορεί επίσης να περιορίσει τις πληροφορίες στις οποίες έχουν πρόσβαση - συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας του ίδιου του περιεχομένου».

Η αναφορά παρουσιάζει μια ζοφερή εικόνα και το CDD θέλει η κυβέρνηση των ΗΠΑ να αναλάβει δράση. Συγκεκριμένα, επιθυμεί:

  • Ισχυρή προστασία της ιδιωτικής ζωής
  • Διασφαλίσεις για το ψηφιακό μάρκετινγκ που να καλύπτουν την πολιτική, την υγεία και τα παιδιά
  • Ρύθμιση των αντι-ανταγωνιστικών και μονοπωλιακών συμπεριφορών

Το CDD έχει αποστείλει επιστολή στην FTC, στην FCC, στον Γενικό Εισαγγελέα της Καλιφόρνια και στην CPPA, ζητώντας τη διεξαγωγή έρευνας για τη βιομηχανία της συνδεδεμένης τηλεόρασης στις ΗΠΑ.

Loading