Τα 5 στοιχήματα του YouTube για το 2025

Το YouTube δημοσίευσε την ετήσια ανάρτηση στο blog «Letter from the YouTube CEO», περιγράφοντας τα «μεγάλα στοιχήματα» για το 2025, καθώς η πλατφόρμα εισέρχεται στην τρίτη δεκαετία της. Στην ανάρτηση, ο CEO Neal Mohan διατυπώνει το πρώτο μεγάλο στοίχημα δηλώνοντας ότι «το YouTube θα παραμείνει το επίκεντρο του πολιτισμού».

Σύμφωνα με το blog, το YouTube είναι σήμερα η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη υπηρεσία για την ακρόαση podcasts στις ΗΠΑ. Για να διατηρήσει αυτό το προβάδισμα, ο Mohan αναφέρει ότι η εταιρεία θα εισαγάγει νέα εργαλεία για τη βελτίωση της κερδοφορίας για τους δημιουργούς και τη βελτίωση της ανακάλυψης των podcast.

Το δεύτερο στοίχημα χαρακτηρίζει τους δημιουργούς του YouTube ως τις «startups του Hollywood». Σύμφωνα με τον Mohan:

Κάθε ακμάζουσα βιομηχανία χρειάζεται μια υγιή κουλτούρα startups. Οι δημιουργοί φέρνουν αυτή τη νοοτροπία startup στο Χόλιγουντ: προσανατολίζονται σε νέα μοντέλα παραγωγής, χτίζουν στούντιο για να ανεβάσουν την ποιότητα της παραγωγής τους και εξερευνούν νέους δημιουργικούς δρόμους.

Το blog αναφέρει επίσης ότι λειτουργίες όπως το YouTube Communities, το οποίο δίνει στους δημιουργούς και τους συνδρομητές έναν ειδικό χώρο για να αλληλεπιδρούν, και το Hype, μια λειτουργία που επιτρέπει στους θεατές να «διαφημίζουν» βίντεο για να ενισχύσουν την προβολή τους σε έναν εβδομαδιαίο πίνακα κατάταξης, θα επεκταθούν σε περισσότερους χρήστες φέτος.

Το YouTube TV έχει αναπτυχθεί σημαντικά από το λανσάρισμά του το 2017, καθώς φθάνει πλέον σε πάνω από 8 εκατομμύρια χρήστες. Για το τρίτο στοίχημα, ο Mohan υποστηρίζει ότι «το YouTube είναι η νέα τηλεόραση», επισημαίνοντας ότι οι χρήστες στις ΗΠΑ παρακολουθούν καθημερινά πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες περιεχομένου του YouTube στην τηλεόραση.

Για να βελτιώσει την εμπειρία, το YouTube εργάζεται πάνω σε μια λειτουργία δεύτερης οθόνης που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με ένα video στο τηλέφωνό τους, ενώ το παρακολουθούν σε μεγαλύτερη οθόνη, διευκολύνοντας το σχολιασμό ή την αγορά.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που βρίσκεται σε δοκιμή, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το NFL, ονομάζεται «Watch With», το οποίο, σύμφωνα με τον Mohan, «επιτρέπει στους δημιουργούς να παρέχουν live σχολιασμό και αντιδράσεις σε πραγματικό χρόνο σε αγώνες και γεγονότα».

Προφανώς, καμία λίστα με τα «μεγάλα στοιχήματα» από το YouTube δεν θα ήταν πλήρης χωρίς την τεχνητή νοημοσύνη. Το Generative AI ήταν το πρώτο μεγάλο στοίχημα του Mohan πέρυσι, και εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική προτεραιότητα. «Καθώς κοιτάμε μπροστά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε εργαλεία AI που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς και τους καλλιτέχνες σε όλο το δημιουργικό τους ταξίδι».

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, το YouTube εισήγαγε λειτουργίες που βασίζονται στην AI, όπως η καρτέλα Inspiration, η αυτόματη μεταγλώττιση, το Dream Track και η Dream Screen. Ο Mohan αναφέρει ότι το YouTube θα επεκτείνει την αυτόματη μεταγλώττιση σε περισσότερους δημιουργούς και θα ενσωματώσει το Veo 2 της Google DeepMind στο Dream Screen «σύντομα».

Τέλος, ως 5ο στοίχημα τίθεται η συγκράτηση περιεχομένου, με το YouTube να σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει μηχανική μάθηση για να προβλέπει την ηλικία των χρηστών, βοηθώντας στην προστασία των νεότερων θεατών από ακατάλληλο περιεχόμενο.

[via]

Loading