Όταν το shopping συναντά την Augmented Reality... [Video]

Η ιντερνετική εταιρεία designer fashion Net-a-Porter αποφάσισε να καλωσορίσει τη νέα της κολεξιόν με πέντε ταυτόχρονα shopping events Augmented Reality (AR) σε Παρίσι, Λονδίνο, Βερολίνο, Σίδνεϋ και Νέα Υόρκη.

Χιλιάδες κόσμου παρευρέθησαν έξω από τις βιτρίνες των καταστημάτων για να παρακολουθήσουν από κοντά τις εκδηλώσεις και να διεκδικήσουν πλούσια δώρα με την υπογραφή της Chanel.

Κάνοντας χρήση της εφαρμογής 'Net-a-Porter Karl' (θα τη βρείτε εδώ), οι χρήστες iPhone και iPad μπορούσαν να σκανάρουν τις εικόνες των προϊόντων από τις βιτρίνες των καταστημάτων και να βλέπουν πληροφορίες και video για το καθένα από αυτά.

Στο παρακάτω video μπορείτε να παρακολουθήσετε αποσπάσματα από την πρωτοποριακή AR εκδήλωση της Net-a-Porter:


The Window Shop | NET-A-PORTER.COM

[πηγή mashable]
Loading