Δεν γίνεται να θεωρείς τον εαυτό σου φίλο των adventure games και να μην έχει παίξει ή έστω ακούσει ποτέ για το Maniac Mansion, ανεξάρτητα από την ηλικία σου. Παρόλα αυτά, η σημερινή είδηση θα συγκινήσει όλους τους καμένους που προσπάθησαν να βγάλουν άκρη με το θρυλικό adventure των Ron Gilbert και Gary Winnick (τότε της Lucasfilm Games), το οποίο αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία του συστήματος SCUMM που καθόρισε το είδος των point-and-click adventures για τα επόμενα 10 χρόνια (το λιγότερο).
Για να περάσουμε στα φρέσκα τώρα, οι δύο δημιουργοί αποφάσισαν να στραφούν στην πλατφόρμα Kickstarter για να μαζέψουν $375.000, αλλά αυτή τη φορά δεν μιλάμε για κάποιο remake ούτε για εκμετάλλευση του ένδοξου παρελθόντος με σκοπό την προώθηση παιχνιδιού με σημερινό gameplay. Όπως αναφέρουν και οι ίδιοι, πρόκειται για "πραγματικό πνευματικό διάδοχο" των κλασικών παιχνιδιών της Lucasfilm Games, όπως είναι το Maniac Mansion, Zak McKracken, The Secret of Monkey Island κλπ.
"Σκέψου ότι ανοίγεις ένα παλιό, σκονισμένο συρτάρι και βρίσκεις κάποιο adventure game της LucasArts που δεν έπαιξες ποτέ!"
Το όνομα αυτού: Thimbleweed Park!
Η υπόθεση αφορά δύο ξοφλημένων ντετέκτιβ που καλούνται να λύσουν την υπόθεση ενός φόνου σε μια ξεπεσμένη πόλη, η οποία κάποτε φημιζόταν για το πολυτελές ξενοδοχείο της, τη ζωντανή βιομηχανική περιοχή και το μεγαλύτερο εργοστάσιο μαξιλαριών στην Πολιτεία, αλλά τώρα έχει βυθιστεί στη λήθη. Καταλαβαίνετε ότι οι αναφορές στα παλαιότερα adventures θα είναι αμέτρητες.
Το περιβάλλον θα βασίζεται στο κλασικό σύστημα SCUMM, θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε 5 διαφορετικούς παίκτες (εναλλαγή όποτε θέλουμε) για την επίλυση των γρίφων και τα γραφικά θα είναι σύγχρονα 8-bit!
Αν όλα πάνε καλά (απομένουν 29 ημέρες και έχει ξεπεράσει ήδη τις $150.000) θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2016 για Windows PC, Mac και Linux. Όσοι επιθυμείτε, μπορείτε να στηρίξετε τον σκοπό από εδώ.