Threads: Ξεκίνησαν οι δοκιμές για διαφημίσεις στο X της Meta...

Το Threads έχει εξελιχθεί σημαντικά από το λανσάρισμα του το 2023. Η πλατφόρμα προέκυψε ως εναλλακτική λύση για το Twitter (τώρα X) μετά την εξαγορά από τον Elon Musk, η οποία προκάλεσε μαζική έξοδο από το Twitter. Μέχρι τον Ιούλιο του περασμένου έτους, το Threads είχε συγκεντρώσει πάνω από 170 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Κατά την έναρξη λειτουργίας της, η πλατφόρμα ήταν χωρίς διαφημίσεις, αλλά ο Adam Mosseri ανακοίνωσε πρόσφατα ότι αυτό αλλάζει.

Σχετικά με το Threads, ο επικεφαλής του Instagram και του Threads έγραψε:

Ξεκινάμε μια μικρή δοκιμή για διαφημίσεις στο Threads με μια χούφτα από brands στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία. Ξέρουμε ότι θα υπάρξουν πολλά σχόλια σχετικά με το πώς θα πρέπει να προσεγγίσουμε τις διαφημίσεις, και φροντίζουμε να νιώθετε ότι μοιάζουν με τις αναρτήσεις του Threads που θα βρίσκατε σχετικές και ενδιαφέρουσες. Θα παρακολουθούμε στενά αυτή τη δοκιμή προτού την επεκτείνουμε ευρύτερα, με στόχο να φτάσουμε τις διαφημίσεις στο Threads σε ένα σημείο όπου θα είναι εξίσου ενδιαφέρουσες με το οργανικό περιεχόμενο.

Η κίνηση της Meta δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι πάνω από το 90% των εσόδων της προέρχεται από διαφημίσεις. Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram συνέβαλαν σημαντικά στα έσοδά της ύψους 133 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023.

Ωστόσο, πολλοί χρήστες του Threads δεν είναι ευχαριστημένοι με την εισαγωγή διαφημίσεων, ακόμη και με τον ισχυρισμό του Mosseri ότι θα είναι «εξίσου ενδιαφέρουσες με το οργανικό περιεχόμενο». Άλλοι χρήστες υποστήριξαν ότι οι διαφημίσεις κατέστρεψαν το Facebook για τους τακτικούς χρήστες και η προσθήκη διαφημίσεων στο Threads θα μπορούσε να υποβαθμίσει ομοίως την εμπειρία του χρήστη. Ορισμένοι απείλησαν ακόμη και να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα αν αρχίσουν να εμφανίζονται διαφημίσεις στις ροές τους.

Loading