Το Google Docs βελτιώνει σημαντικά την οργάνωση των εγγράφων σας

Μετά την ανακοίνωσή του τον περασμένο Απρίλιο, το Google Docs παρουσιάζει τη λειτουργία «document tabs» για βελτιωμένη οργάνωση. Διαθέσιμο στον web editor, αυτό το σύστημα οργάνωσης βοηθά τόσο τους συντάκτες όσο και τους αναγνώστες. Βασίζεται κάπως στην υπάρχουσα λειτουργία «Show document outline» (για επικεφαλίδες) στην επάνω αριστερή γωνία, η οποία τώρα ονομάζεται «Show tabs & outlines». Συγκεκριμένα, μπορείτε:

  • Να οπτικοποιήσετε τη δομή του εγγράφου ανά πάσα στιγμή.
  • Να χρησιμοποιείτε τις καρτέλες ως τμήματα ενός εγγράφου για ευκολότερη πλοήγηση.

Από προεπιλογή, ένα νέο έγγραφο έχει «Tab 1» και μπορείτε να κάνετε «Προσθήκη καρτέλας» από τον αριστερό πίνακα. Η Google το παρομοιάζει με την ύπαρξη πολλαπλών φύλλων σε ένα spreadsheet: «Μπορείτε να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε πολλαπλές καρτέλες μέσα σε ένα μόνο έγγραφο».

Μπορείτε να αναδιατάξετε τη σειρά των καρτελών με drag-and-drop, ενώ υπάρχει υποστήριξη για έως και τρία επίπεδα υποκαρτέλων. Μπορείτε επίσης να αντιγράψετε καρτέλες και να τις μετονομάσετε με emoji.

μια καρτέλα προϋπολογισμού θα μπορούσε να περιλαμβάνει υποκαρτέλες για τα έξοδα ταξιδιού και τις αμοιβές πρακτορείων, ή μια καρτέλα σύνθεσης ομάδας θα μπορούσε να περιλαμβάνει υποκαρτέλες που εξηγούν τους ρόλους και τις αρμοδιότητες κάθε ομάδας.

Μια ωραία δυνατότητα είναι η άμεση σύνδεση με τις καρτέλες, ενώ το Google Docs θα ανοίγει τον αριστερό πίνακα από προεπιλογή για «έγγραφα που περιέχουν 2 ή περισσότερες καρτέλες και νέα έγγραφα».

Το Google Docs θα καθιερώσει τα document tabs τις επόμενες εβδομάδες σε «όλους τους συνδρομητές του Google Workspace, τους συνδρομητές του Google Workspace Individual και τους χρήστες με προσωπικούς λογαριασμούς Google».

[via]

Loading