Μία από τις εντυπωσιακότερες στιγμές του φετινού GDC 2018 ήταν η παρουσίαση της Epic Games, η οποία μας έδειξε το μέλλον της Unreal Engine για τα video games (και όχι μόνο) του μέλλοντος που θα διαθέτουν τόσο αληθοφανή γραφικά σε σημείο να μην αντιλαμβάνεσαι αν είναι CGI ή πραγματικότητα.
Το μεγαλύτερο highlight ήταν η επίδειξη της τεχνολογίας Ray Tracing, ένας τρομερά αναβαθμισμένος και αληθοφανής τρόπος γραφικής απόδοσης του φωτός και των σκιών σε μια σκηνή, και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο! Το μειονέκτημα είναι ότι συχνά απαιτείται επεξεργαστική ισχύς από κάποιον server για το pre-rendering των γραφικών, αλλά το αποτέλεσμα που θα δείτε και στα videos θα σας αφήσει με ανοικτό το στόμα.
Στο πρώτο από αυτά έχουμε μια σκηνή σε ασανσέρ από τον κόσμο του Star Wars για να δούμε πως επιτυγχάνονται τα διάφορα κινηματογραφικά εφέ και οι αντανακλάσεις του φωτός σε πραγματικό χρόνο με το Ray Tracing. Ήδη η Nvidia ανακοίνωσε τη λειτουργία Nvidia RTX (Real-time Ray Tracing) για την επόμενη γενιά καρτών γραφικών και η Epic Games είναι από τις πρώτες που θα την υποστηρίζουν, με τη βοήθεια και του νεόυ Microsoft DirectX 12 Raytracing API.
Το δεύτερο video, μονόλογος του Osiris (μια εξωγήινη σαύρα που υποδύεται ο Andy Serkis), αφορά την απεικόνιση των εκφράσεων του προσώπου από τον ηθοποιό στον ψηφιακό χαρακτήρα, και πάλι σε πραγματικό χρόνο. Η Unreal Engine εκμεταλλεύεται και την τεχνολογία Meta Human Framework της 3Lateral για να αποδώσει με τρομερή αληθοφάνεια τις εκφράσεις του προσώπου σε ένα κατά τ' άλλα εξωγήινο πλάσμα. Παρατηρήστε την απίστευτη λεπτομέρεια και πιστότητα στον ψηφιακό χαρακτήρα, και θυμηθείτε, όλα γίνονται σε πραγματικό χρόνο!
Κερασάκι στην τούρτα είναι η Siren. Το συγκεκριμένο project έγινε με τη συνεργασία των Epic Games, Tencent, Vicon, Cubic Motion και 3Lateral και το αποτέλεσμα που βλέπουμε είναι μια ψηφιακή απεικόνιση της ηθοποιού Bingijie Jiang που πραγματοποιεί τις κινήσεις μιας άλλης ηθοποιού (Alexa Lee), πάντοτε σε πραγματικό χρόνο.
Είναι χωρίς αμφιβολία απίστευτα εντυπωσιακά όλα αυτά, αλλά προφανώς θα χρειαστεί να περάσουν μερικά χρόνια για να τα δούμε να εφαρμόζονται σε χειροπιαστά projects (games, videos κλπ.).
[via]