Ένα από τα μεγαλύτερα ανέκδοτα στον χώρο του gaming τα τελευταία 15 χρόνια είναι το Half-Life 3. Κατά καιρούς αναζωπυρώνονται οι φήμες, κυκλοφορούν πληροφορίες, έρχονται ημιεπιβεβαιώσεις, μετά κατηγορηματικές διαψεύσεις και γενικά ένας φαύλος κύκλος γύρω από ένα ταλαίπωρο project. Πρόσφατα, πάντως, η Valve κυκλοφόρησε το πολύ καλό Half-Life: Alyx για VR headsets και επιτέλους βρέθηκε κάποιος να μας εξηγήσει υπεύθυνα για το τι συμβαίνει τελικά στην εταιρεία.
Η Valve, λοιπόν, όχι μόνο δούλευε επάνω στο Half-Life 3, αλλά ο συγκεκριμένος τίτλος ήταν ένα από τα 5 ακυρωμένα Half-Life project των τελευταίων 13 ετών, μέχρι να φτάσουμε στην κυκλοφορία του Half-Life: Alyx. Ειδικά την περίοδο 2013-2014, όταν και διαδίδοταν πολλές πληροφορίες για το Half-Life 3, το παιχνίδι βρισκόταν σε πλήρη διαδικάσια ανάπτυξης και μάλιστα από αυτό εμπνεύστηκαν το στυλ του Left 4 Dead, αλλά ακυρώθηκε το project επειδή βασιζόταν στην ημιτελή gaming engine Source 2. Για τον ίδιο λόγο αποφασίστηκε και η ακύρωση του Left 4 Dead 3!
Σε άλλα ακυρωμένα projects της Valve την τελευταία δεκαετία συμπεριλαμβάνονται ένα RPG στο στυλ του The Elder Scrolls, ένα παιχνίδι τύπου Minecraft με ονομασία A.R.T.I., το SimTrek που αναπτυσσόταν σε συνεργασία με τους developers του Kerbal Space Program, ένα ακόμη Half-Life σε VR περιβάλλον και ένα μυστηριώδες Left 4 Dead με κωδική ονομασία Hot Dog για να μην καταλαβαίνουν οι χρήστες ότι ανήκει στη δημοφιλή σειρά.
Αν αναρωτιέστε γιατί τόση στάχτη και μπούρμπερη, η απάντηση είναι εξαιρετικά απλή: οργάνωση. Η Valve φημίζεται για το γεγονός ότι δεν διαθέτει managers στα projects και οι developers έχουν την ελευθερία να εργάζονται επάνω σε αυτά που τους αρέσουν. Αφού κατάφεραν, όμως, να συγκεντρωθούν και να φτιάξουν το Half-Life: Alyx, τότε καιρός είναι να σοβαρευτούν και να ετοιμάσουν το Half-Life 3. Δε νομίζετε;
[via]