Η δυναμική της Xiaomi είναι εμφανής σε όλους μας τα τελευταία χρόνια, μιας και η κινέζικη εταιρεία έχει καταφέρει να διεισδύσει εντυπωσιακά στην Ευρώπη, ειδικά στις μικρότερες κατηγορίες με value-for-money συσκευές.
Η Xiaomi ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2018 και αποδεικνύει ότι σε μια χρονιά συνολικής ύφεσης για την αγορά των smartphones, εκείνη κατάφερε να τριπλασιάσει τα κέρδη της και να ξεπεράσει την αρχική εκτίμηση της.
Σύμφωνα με το IDC, η Xiaomi αύξησε τις αποστολές της σε όλο τον κόσμο κατά 32.3%, ενώ ο CFO της εταιρείας, Shou Zi Chew δήλωσε στο CNBC πως τα συνολικά έξοδα για το 2018 ήταν μόλις 10% λιγότερα από τον τζίρο της, κάτι που οφείλεται στην τιμολογιακή πολιτική της υπέρ του χρήστη.
Υπενθυμίζουμε, ωστόσο, ότι πρόσφατα ο CEO της Xiaomi είχε ανακοινώσει πως σταδιακά οι τιμές των flagship συσκευών της θα αυξηθούν.
[via]