Η Yahoo προσπαθεί να ενισχύσει τη μηχανή αναζήτησης ανακοινώνοντας ότι ήρθε σε συμφωνία με τις Google και Microsoft για την παροχή διαφημίσεων, αλγορίθμων αναζήτησης και υπηρεσιών αναζήτησης φωτογραφιών για την desktop και mobile έκδοση του Yahoo Search, ενώ η Yahoo από τη μεριά της θα έχει το δικαίωμα να αποφασίζει ποιους όρους αναζήτησης θα αποστέλει για να εξυπηρετηθούν από τη Google, χωρίς κάποιον minimum περιορισμό.
"Από τις αρχές Οκτωβρίου, η εταιρεία μας ήρθε σε συμφωνία με τη Google και στο εξής θα είμαστε ακόμα πιο ευέλικτοι στην επιλογή αποτελεσμάτων αναζήτησης και διαφημίσεων. Οι νέες παροχές από τη Google συμπληρώνουν τις υπηρεσίες αναζήτησης που μας παρέχει η Microsoft, η οποία με τη σειρά της παραμένει ισχυρός συνεργάτης"
Με αυτόν τον τρόπο, η Yahoo βάζει στο παιχνίδι τη Google και ουσιαστικά ετοιμάζεται να πάρει ένα μικρό κομμάτι από την διαφημιστική πίτα της, εκμεταλλευόμενη την σημαντικά πιο αποτελεσματική και λειτουργική πλατφόρμα διαφημίσεων. Να σημειωθεί, επίσης, ότι η συμφωνία των δύο πλευρών θα ισχύει μέχρι το 2018, ενώ η αντίστοιχη με τη Microsoft έχει δεκαετή εφαρμογή.
[via]