Το νέο χαρακτηριστικό του YouTube Shorts αποτελεί το όπλο της πλατφόρμας προκειμένου να αποκτήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι της εξαιρετικά δημοφιλούς πλατφόρμας TikTok.
H Google ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει το χρηματικό ποσό των 100 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να ανταμείβει τα άτομα που δημοσιεύουν Shorts. Η προκείμενη επικαλούμενη «χρηματοδότηση» θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες και τα χρήματα θα διανεμηθούν στους δημιουργούς τον επόμενο χρόνο.
Οι δημιουργοί των Shorts, εφόσον τηρούν τις προβλεπόμενες οδηγίες της κοινότητας που έχουν οριστεί και δημιουργούν πρωτότυπο περιεχόμενο, θα πληρούν τις προϋποθέσεις και θα μπορούν κάλλιστα να συμμετάσχουν.
Η νέα λειτουργία Shorts προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο για τους χρήστες στις ΗΠΑ από τον Μάρτιο. Μάλιστα, τα Shorts συγκεντρώνουν ήδη πάνω από 6,5 δισεκατομμύρια καθημερινές προβολές, όπως δήλωσε ο CEO της Alphabet, Sundar Pichai.
Παράλληλα, το Shorts σύντομα θα επιτρέπει στους δημιουργούς να ενσωματώνουν τον ήχο από άλλα βίντεο του YouTube. (Σας θυμίζει κάτι;) Βέβαια, το περιβάλλον του YouTube διαθέτει μία τεράστια γκάμα από βίντεο, γεγονός που το καθιστά ιδιαιτέρως ελκυστικό.
Τέλος, η αρμόδια ομάδα των Shorts εργάζεται πυρετωδώς για την προσθήκη αυτόματων λεζάντων, τη δυνατότητα εγγραφής έως 60 δευτερόλεπτα και την επιλογή εισαγωγής ενός κλιπ από τη συλλογή του τηλεφώνου των χρηστών.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
[via]