Από τη στιγμή που επεκτάθηκε η εμφάνιση των κάθετων videos σε όλες τις εκδόσεις της υπηρεσίας YouTube, ήταν λογικό και αναμενόμενο ότι θα ακολουθούσαν και οι αντίστοιχες κάθετες διαφημίσεις. Οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργούν διαφημίσεις που θα προβάλλονται κατ' αυτόν τον τρόπο, με το μέγεθος της διαφήμισης να προσαρμόζεται αυτόματα στο μέγεθος της οθόνης της φορητής συσκευής.
Σε γενικές γραμμές, οι κάθετες διαφημίσεις θα εμφανίζονται μεγαλύτερες από τις οριζόντιες, θα καταλαμβάνουν το 75% της οθόνης και αν τις αγγίξεις τότε θα απλώνονται σε όλο το εύρος της οθόνης. Με δεδομένο ότι το 70% της επισκεψιμότητας στο YouTube προέρχεται από mobile συσκευές, οι διαφημιστές αποκτούν στα χέρια τους μια σπουδαία δυνατότητα για την προώθηση των προϊόντων τους χωρίς να αναγκάζουν τον χρήστη να περιστρέφει τη συσκευή του.
[Google]