Υπό κατασκευή το πρώτο στον κόσμο γιγαντιαίο εργοστάσιο μπαταριών λιθίου - θείου

Η πρωτοπόρος εταιρεία υπερυλικών Lyten θα επενδύσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την κατασκευή του πρώτου παγκοσμίως γιγαντιαίου εργοστασίου μπαταριών λιθίου-θείου στο Reno της Nevada. Το νέο εργοστάσιο θα είναι ικανό να παράγει έως και 10 γιγαβατώρες (GWh) μπαταριών ετησίως μόλις τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Η φάση 1 πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το 2027.

Το νέο γιγαντοεργοστάσιο θα παράγει τόσο ενεργά υλικά καθόδου όσο και μεταλλικές ανόδους λιθίου και θα συναρμολογεί στοιχεία μπαταριών σε κυλινδρικό σχήμα και σε μορφή θήκης. Η Lyten εργάζεται ήδη πάνω σε αυτή την τεχνολογία στην πιλοτική της εγκατάσταση στο San Jose της California, η οποία βρίσκεται σε λειτουργία από τον Μάιο του 2023.

Το εργοστάσιο στο Reno αποτελεί μέρος του σχεδίου της Lyten για την υποστήριξη της εισόδου της στις αγορές της μικροκινητικότητας, του Διαστήματος, των drones και της άμυνας, αρχής γενομένης από το 2024 και το 2025. Η εταιρεία αναφέρει ότι διαθέτει ήδη ένα ισχυρό δίκτυο δυνητικών πελατών και θεωρεί αυτό το νέο γιγαντοεργοστάσιο ως ένα κρίσιμο βήμα προς την ικανοποίηση της αυξανόμενης ζήτησης.

Το γιγαντιαίο εργοστάσιο της Lyten θα καλύπτει 100.000 τετραγωνικά μέτρα σε ένα campus 125 στρεμμάτων στο Reno AirLogistics Park. Αρχικά, θα απασχολεί περίπου 200 άτομα, ενώ αργότερα θα αναπτυχθεί για περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας. Οι θέσεις αυτές θα περιλαμβάνουν ρόλους για ερευνητές, μηχανικούς, τεχνικούς και άλλους. Η εταιρεία σκοπεύει να θεμελιώσει το έδαφος στις αρχές του 2025.

Ο CEO της Lyten, Dan Cook, χαρακτήρισε το γιγαντιαίο εργοστάσιο της Nevada σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία, περιγράφοντας το θείο-λίθιο ως «άλμα στην τεχνολογία των μπαταριών». Οι μπαταρίες λιθίου-θειού είναι έως και 40% ελαφρύτερες από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου και χρησιμοποιούν υλικά που υπάρχουν σε αφθονία στις ΗΠΑ, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου που βασίζονται σε εισαγόμενα ορυκτά όπως το νικέλιο, το κοβάλτιο και ο γραφίτης. Ωστόσο, έχουν ακόμη προκλήσεις να αντιμετωπίσουν, όπως μικρότερη διάρκεια ζωής και μικρότερη σταθερότητα από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, πριν γίνουν ευρέως διαδεδομένες.

[via]

Loading