Zoom Docs: Η απάντηση στο Microsoft Word με «όπλο» την AI

Η Zoom ανακοίνωσε την προσπάθεια της να σπάσει την αγορά λογισμικού γραφείου με το λανσάρισμα του δικού της εργαλείου επεξεργασίας κειμένου. Το Zoom Docs είναι διαθέσιμο από τώρα και αποτελεί την κίνηση της εταιρείας τηλεδιασκέψεων να προσφέρει μια ευρύτερη ποικιλία εργαλείων, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν ενδεχομένως να συνεργάζονται και να δημιουργούν σε μια ενιαία πλατφόρμα.

Το νέο προϊόν που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2023, είναι σε μεγάλο βαθμό AI-powered, υποστηριζόμενο από το Zoom AI Companion generative AI assistant της εταιρείας, που υπόσχεται να ενισχύσει τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητα σε όλους τους τομείς, καταργώντας τις επαναλαμβανόμενες ή βαρετές εργασίες.

Αυτό το Zoom AI Companion θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν περιλήψεις συσκέψεων από τις βιντεοκλήσεις και τις συσκέψεις Zoom, καθώς και από τις ομαδικές συνομιλίες, για να δημιουργούν ή να αρχίζουν να γράφουν και να συνεργάζονται σε έγγραφα, όπως μια λίστα ενεργειών ή μια έκθεση ανακεφαλαίωσης.

Οι χρήστες μπορούν επίσης να ξεκινήσουν ή να προγραμματίσουν συναντήσεις από ένα Zoom Doc, απλοποιώντας τη διαδικασία συγκέντρωσης των συναδέλφων σε ένα ενιαίο μέρος, και μπορούν να δημιουργούν, να μοιράζονται και να συνεργάζονται γρήγορα πάνω σε έγγραφα κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης σε πραγματικό χρόνο, προτού τα μοιραστούν στη συνέχεια σε όλη τη σουίτα Zoom Workplace.

Το Zoom Docs χρησιμοποιεί μπλοκ περιεχομένου για τη δημιουργία ενός εγγράφου χρησιμοποιώντας μια σπονδυλωτή προσέγγιση, επιτρέποντας μια πραγματικά προσαρμόσιμη διάταξη, με την προσθήκη εικόνων, πινάκων και bullet blocks που βοηθούν στη δημιουργία ακριβώς αυτού που χρειάζονται.

Οι συνάδελφοι ή οι επαφές μπορούν να κληθούν να συνεργαστούν μέσω αναφορών, με σχόλια και θέματα που επιτρέπουν πολλαπλές απόψεις και ευκαιρίες για ανατροφοδότηση. Έως και εκατό χρήστες μπορούν να συνεργαστούν σε ένα Zoom Doc, ενώ τα δικαιώματα ή η πρόσβαση μπορούν γρήγορα να προστεθούν, να αλλάξουν ή να αφαιρεθούν όπου χρειάζεται.

Όταν ένα έγγραφο είναι έτοιμο, οι χρήστες μπορούν επίσης να ζητήσουν από το Zoom AI Companion να βοηθήσει στην επεξεργασία ή να αλλάξει τον τόνο για να το κάνει πιο αποδεκτό για ένα συγκεκριμένο κοινό, καθώς και να είναι σε θέση να συνοψίσει γρήγορα ή να ζητήσει πληροφορίες για το περιεχόμενο, ώστε να βεβαιωθεί ότι υπάρχουν όλες οι βασικές λεπτομέρειες.

"Το Zoom Docs είναι το πρώτο μας προϊόν Zoom Workplace με ενσωματωμένη από την αρχή παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη. Μετατρέπει αβίαστα τις πληροφορίες από τα Zoom Meetings σε αξιοποιήσιμα έγγραφα και βάσεις γνώσεων, ώστε οι ομάδες να μπορούν να επικεντρωθούν σε ουσιαστική εργασία", δήλωσε η Smita Hashim, Chief Product Officer της Zoom. "Το Zoom Docs περιλαμβάνεται χωρίς πρόσθετο κόστος με τις πληρωμένες άδειες Zoom Workplace, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες μας. Με την AI Companion διαθέσιμη σε κάθε βήμα, το Zoom Docs είναι ειδικά σχεδιασμένο για να δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να εργάζονται με άνεση και να τους δίνει περισσότερο χρόνο πίσω στην ημέρα τους."

Η εταιρεία αναφέρει ότι το Zoom Docs θα περιλαμβάνεται σε όλα τα επί πληρωμή πακέτα Zoom Workplace, στους χρήστες της εφαρμογής Zoom Workplace, έκδοση 6.1.6 ή νεότερη. Οι βασικοί (δωρεάν) χρήστες του Zoom θα μπορούν να δημιουργούν έως 10 κοινόχρηστα έγγραφα και απεριόριστα προσωπικά έγγραφα χωρίς AI Companion.

[Zoom]

Loading