Ξεκάθαρος ο Zuckerberg ότι δεν παρακολουθούν τα μικρόφωνα των smartphones, αλλά στο θέμα του tracking τα "μάσησε"...
Συνεχίζουμε με τις ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την κατάθεση του Mark Zuckerberg, καθώς ορισμένες ερωτήσεις των γερουσιαστών κάλυψαν και τις πιο διαδεδομένες θεωρίες συνωμοσίας που αφορούν την παρακολούθηση των χρηστών από το κοινωνικό δίκτυο.
Η πρώτη από αυτές έγινε από τον γερουσιαστή Gary Peters, ο οποίος στο πλαίσιο της ερώτησης για την στοχευμένη διαφήμιση ζήτησε από τον Mark Zuckerberg να διευκρινήσει αν το κοινωνικό δίκτυο εκμεταλλεύεται τα μικρόφωνα των συσκευών των χρηστών για να παρουσιάσει αντίστοιχες διαφημίσεις μόλις αυτοί επισκεφθούν το Facebook. Έχει συμβεί, άλλωστε, σε όλους μας να συζητάμε για κάποιο θέμα και να το βρίσκουμε μπροστά μας μόλις μπούμε στην εφαρμογή, παρόλα αυτά, ο Zuckerberg ήταν κατηγορηματικός ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει:
"Δεν κάνουμε κάτι τέτοιο. Είμαι ξεκάθαρος. Μιλάτε για μια θεωρία συνωμοσίας που διαδίδεται κατά καιρούς ότι ακούμε τι συζητά ο χρήστης από το μικρόφωνο της συσκευής του και εκμεταλλευόμαστε αυτό το υλικό. Επαναλαμβάνω ότι δεν κάνουμε κάτι τέτοιο.
Η μοναδική περίπτωση στην οποία καταγράφεται ήχος είναι όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν την εφαρμογή του Facebook για να τραβήξουν ένα video και το ανεβάζουν στο κοινωνικό δίκτυο. Τα videos περιλαμβάνουν ήχο"
Η δεύτερη καυτή ερώτηση έγινε από τον Roger Wicker, ο οποίος στάθηκε στις μεθόδους που χρησιμοποιεί η Facebook για να παρακολουθεί τη δραστηριότητα των χρηστών, ακόμη και όταν έχουν πραγματοποιήσει log-out από το κοινωνικό δίκτυο, ζητώντας από τον Zuckerberg να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. Εδώ, όμως, η απάντηση του δεν ήταν τόσο σαφής:
"Σε αυτήν την περίπτωση θα ήθελα να είμαι όσο το δυνατόν πιο ακριβής και γι' αυτό ίσως θα ήταν καλύτερα να τοποθετηθεί κάποιος από την ομάδα μου."
Ο κ. Wicker τον ρώτησε και πάλι αν γνωρίζει ή όχι επί του ζητήματος για να λάβει την ακόλουθη απάντηση:
"Ξέρω ότι τα cookies που χρησιμοποιούν οι χρήστες στο Internet παρέχουν κάποιες συνδέσεις μεταξύ των επισκέψεων τους στο κοινωνικό δίκτυο. Αυτό το κάνουμε για αρκετούς λόγους, όπως για παράδειγμα η ασφάλεια και η δυνατότητα μέτρησης της επίδρασης των διαφημίσεων, έτσι ώστε να γίνονται πιο αποτελεσματικές"
Σαν να τα μάσησε λίγο σε αυτό το σημείο ο Zuckerberg και μένει τώρα να δούμε αν θα επανέλθει το Κογκρέσο στο συγκεκριμένο θέμα για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.
[via]