Μετά από αρκετές εβδομάδες επιθέσεων κατά της Apple για την εφαρμογή της πολιτικής App Tracking Transparency στο iOS, ο Mark Zuckerberg φαίνεται ότι επανεκτίμησε την κατάσταση και βλέπει πλέον ότι θα μπορούσε να επωφεληθεί η Facebook από τις αλλαγές.
Ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, δήλωσε σε συζήτηση που πραγματοποιήθηκε μέσω του Clubhouse τα εξής:
Είναι αρκετά πιθανό ότι θα ισχυροποιήσουμε ακόμη περισσότερο τη θέση μας, εάν οι επιχειρήσεις αποφασίσουν να επενδύσουν πιο πολύ στις πλατφόρμες μας λόγω των δυσκολιών που φέρνουν οι αλλαγές της Apple.
Το σκεπτικό του κ. Zuckerberg έχει λογική. Από τη στιγμή που περιορίζεται σημαντικά η συλλογή δεδομένων για τους χρήστες, οι επιχειρήσεις δεν θα μπορούν να τρέξουν στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες προκειμένου να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Επομένως, θα χρειαστεί να ξοδέψουν περισσότερα στις διαφημιστικές υπηρεσίες της Facebook για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Με δεδομένο ότι έχουν ξεκινήσει τη λειτουργία τους και τα Facebook Shops και Instagram Shops (χρησιμοποιούνται ήδη από 250 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως) στο τέλος η Facebook θα πει και ευχαριστώ…
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[via]