Τη νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή - από κινητό και σταθερό – 800 400 4000 του Κέντρου Εξυπηρέτησης και Βλαβών, ανακοινώνει σήμερα ο ΔΕΔΔΗΕ.
Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών του και με γνώμονα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών, ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα γίνεται πλέον δωρεάν, μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, 800 400 4000, λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο, τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και τα υπόλοιπα θέματα εξυπηρέτησης των πολιτών.
Ο νέος αριθμός είναι πανελλαδικής εμβέλειας και χωρίς καμία χρέωση για κλήσεις που πραγματοποιούνται είτε από σταθερό είτε από κινητό τηλέφωνο.
Υπενθυμίζεται ότι πέρα από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα μέσα από το www.deddie.gr να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή. Για τη διευκόλυνσή τους, μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot), Κύρου.
Επιπλέον, για αναγγελία βλάβης, πέρα από τη σχετική εφαρμογή στο site, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, μέσα σε λίγα λεπτά.
Η πλήρης ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών, αποτελεί πάγια δέσμευση του ΔΕΔΔΗΕ, με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πολιτών και την απλοποίηση όλων των διαδικασιών για την ταχύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.