Επιτέλους το YouTube θα μειώσει τις ενοχλητικές mid-roll διαφημίσεις

Για τους δημιουργούς του YouTube, οι διαφημίσεις Mid-roll είναι ένα βασικό εργαλείο μεγιστοποίησης των εσόδων, το οποίο αναπαράγει μια διαφήμιση στη μέση ενός video. Για να διατηρηθεί η ροή και ο ενθουσιασμός, οι διαφημίσεις mid-roll θα πρέπει να αναπαράγονται σε φυσικά σημεία διακοπής, όπως παύσεις ή μεταβάσεις. Ωστόσο, οι διαφημίσεις mid-roll συχνά διαταράσσουν τη ροή και το περιεχόμενο του βίντεο, ειδικά όταν ο δημιουργός την εισάγει χειροκίνητα κατά τη διάρκεια μιας καίριας στιγμής του βίντεο.

Προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία των θεατών, από τις 12 Μαΐου 2025, το YouTube μειώνει την ποσότητα των διαφημίσεων mid-roll, προβάλλοντας λιγότερες διαφημίσεις που μπορεί να φαίνονται ενοχλητικές για τον θεατή. Το YouTube ισχυρίζεται ότι η μείωση των ενοχλητικών διαφημιστικών διαλειμμάτων μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση περισσότερων θεατών στο βίντεο.

Η επίσημη ανακοίνωση από τον Community Manager του YouTube αναφέρε:

Βελτιώνουμε την ποιότητα των διαφημίσεων mid-roll στο YouTube. Αυτό σημαίνει ότι θα δείχνουμε περισσότερες διαφημίσεις mid-roll σε φυσικά σημεία διακοπής, όπως παύσεις και μεταβάσεις, και λιγότερες διαφημίσεις που μπορεί να φαίνονται ενοχλητικές ή να κάνουν τους θεατές να εγκαταλείψουν ένα βίντεο, όπως στη μέση μιας πρότασης ή μιας ακολουθίας δράσης.

Η αλλαγή δεν θα σας επηρεάσει αν είστε δημιουργός και χρησιμοποιείτε αυτόματο mid-roll για τα video σας. Αλλά στην περίπτωση χειροκίνητης τοποθέτησης διαφημιστικών θέσεων, αυτή η ενημέρωση ενδέχεται να αντικαταστήσει τις χειροκίνητες διαφημιστικές θέσεις σας με αυτόματες θέσεις. Στην περίπτωση που επιλέγετε την κατάργηση των αυτόματων διαφημιστικών θέσεων, τα βίντεο με ενοχλητικές διαφημιστικές θέσεις mid-roll ενδέχεται να παρουσιάσουν μείωση των εσόδων.

Με σκοπό να διευκολύνει τους δημιουργούς να διαχειρίζονται τις διαφημίσεις mid-roll, το YouTube θα παρουσιάσει μια νέα λειτουργία στο YouTube Studio αργότερα αυτή την εβδομάδα. Αυτή η λειτουργία θα εμφανίζει τις διαφημιστικές θέσεις που θεωρούνται ενοχλητικές και θα σας επιτρέπει να αλλάξετε τη χρονική τους θέση.

Αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να αποδοθεί στην παροχή μιας ισορροπημένης εμπειρίας διαφημίσεων στους θεατές και στα νέα πρότυπα ποιότητας του YouTube. Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξήχθη τον Ιούλιο του 2024 και αναφέρεται στην ανάρτηση της ανακοίνωσης, το YouTube παρατήρησε ότι τα κανάλια που τοποθέτησαν χειροκίνητα mid-rolls με αυτοματοποιημένες διαφημίσεις mid-roll είδαν αύξηση 5% στα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube.

Στόχος μας με αυτή τη λειτουργία είναι να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες και νέες επιλογές. Εξακολουθείτε να έχετε τον έλεγχο για το αν θα εμφανίζετε διαφημίσεις mid-roll στα βίντεο σας και πού θέλετε να εμφανίζονται.

[via]

Loading