Την πρώτη κιόλας μέρα του έτους η Google (Google Drive) σε συνεργασία με τις HelloFax, HelloSign, Expensify, Fujitsu Scansnap, Manilla και Xero εγκαινίασαν τη νέα καμπάνια Paperless 2013, φιλοδοξώντας μέσα στο 2013 να δώσουν τέλος στον τεράστιο όγκο χαρτιού που καταναλώνεται κάθε χρόνο.
Μπορεί σήμερα να εκτυπώνουμε πολύ λιγότερο συγκριτικά με μια δεκαετία πριν, αλλά σύμφωνα με το U.S. Environmental Protection Agency, ένας υπάλληλος γραφείου κάνει κατά μέσο όρο χρήση 10.000 φύλλων χαρτιού το χρόνο!
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν εκατοντάδες εναλλακτικές λύσεις στη χρήση χαρτιού, από τις cloud υπηρεσίες αποθήκευσης εγγράφων (Google Drive, SkyDrive, Dropbox κ.α.) μέχρι τις online κρατήσεις και πληρωμές λογαριασμών, τις εφαρμογές κουπονιών και προσφορών και πολλά άλλα.
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα, στόχος της νέας καμπάνιας είναι να "σώσει χρόνο, χρήμα και δέντρα". Όλες τις υπηρεσίες που στόχο έχουν να συμβάλλουν στην προσπάθεια αυτή θα βρείτε εδώ.