Google: Σημαντικά ενισχυμένος ο τζίρος της, περισσότεροι από 2 δισ. χρήστες στο Maps
Η Alphabet ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της για το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024. Συνολικά, τα έσοδα της Alphabet αυξήθηκαν κατά 15% στα 88,3 δισ. δολάρια. Η Google, ειδικότερα, ανέφερε ισχυρή δυναμική σε όλους τους βασικούς κάθετους τομείς. Τα έσοδα των Google Services αυξήθηκαν κατά 13% στα 76,5 δισεκατομμύρια δολάρια, χάρη στην ισχυρή ανάπτυξη από το Google Search & άλλες υπηρεσίες, τις συνδρομές, τις πλατφόρμες και τις συσκευές της Google και τις διαφημίσεις στο YouTube. Τα έσοδα του Google Cloud αυξήθηκαν κατά 35% στα 11,4 δισ. δολάρια, χάρη στην ισχυρή ανάπτυξη της πλατφόρμας Google Cloud Platform (GCP) στις υποδομές AI Infrastructure, στις λύσεις Generative AI Solutions και στα βασικά προϊόντα GCP.
Κατά τη διάρκεια της κλήσης για τα κέρδη, η Google μοιράστηκε αρκετούς ενδιαφέροντες αριθμούς που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Για παράδειγμα, για πρώτη φορά, τα συνδυασμένα έσοδα του YouTube από διαφημίσεις και συνδρομές τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα ξεπέρασαν τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό είναι ένα απίστευτο κατόρθωμα για ένα προϊόν που η Google απέκτησε το 2006 για μόλις 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Google διαθέτει πλέον 7 προϊόντα και υπηρεσίες με πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Ο κατάλογος αυτός περιλαμβάνει τα Google Search, Play Store, Chrome, Google Maps, Gmail, YouTube και Android. Και τα επτά αυτά προϊόντα και υπηρεσίες χρησιμοποιούν πλέον τα μοντέλα Gemini για να παρέχουν εμπειρίες AI στους χρήστες.
Η Google αποκάλυψε επίσης ότι χρησιμοποιεί την AI εσωτερικά για να βελτιώσει τις διαδικασίες κωδικοποίησης. Στην πραγματικότητα, πάνω από το ένα τέταρτο του συνόλου του νέου κώδικα στην Google παράγεται από AI και στη συνέχεια ελέγχεται και γίνεται αποδεκτός από τους μηχανικούς. Αυτό ενισχύει σημαντικά την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα.
Πάνω από 20 δισεκατομμύρια οπτικές αναζητήσεις πραγματοποιούνται πλέον με τη χρήση του Google Lens κάθε μήνα. Η Google ανέφερε ότι το Lens είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τύπους ερωτημάτων στο Google Search. Στο μέτωπο του Google Cloud, οι κλήσεις του Gemini API αυξήθηκαν σχεδόν 14 φορές μέσα σε έξι μήνες, οι λειτουργίες του BigQuery ML αυξήθηκαν κατά 80% μέσα σε έξι μήνες και η υιοθέτηση από τους πελάτες της ανίχνευσης απειλών με τη βοήθεια της Mandiant αυξήθηκε κατά 4 φορές μέσα στα τελευταία έξι τρίμηνα.
Τέλος, η Waymo διανύει περισσότερα από 1 εκατομμύριο πλήρως αυτόνομα χιλιόμετρα και εξυπηρετεί πάνω από 150.000 πληρωμένες διαδρομές κάθε εβδομάδα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που οποιαδήποτε εταιρεία αυτόνομων οχημάτων φτάνει σε αυτή την κλίμακα.
Ο Sundar Pichai, CEO της Alphabet, δήλωσε τα εξής σχετικά με τις επιδόσεις των κερδών του 3ου τριμήνου:
Η δυναμική σε ολόκληρη την εταιρεία είναι εξαιρετική. Η δέσμευσή μας στην καινοτομία, καθώς και η μακροπρόθεσμη εστίαση και η επένδυσή μας στην τεχνητή νοημοσύνη αποδίδουν καρπούς, με τους καταναλωτές και τους συνεργάτες να επωφελούνται από τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μας. Στο Search, τα νέα χαρακτηριστικά AI που διαθέτουμε διευρύνουν το τι μπορούν να αναζητήσουν οι άνθρωποι και πώς το αναζητούν. Στο Cloud, οι λύσεις μας AI βοηθούν στην προώθηση βαθύτερης υιοθέτησης των προϊόντων από τους υπάρχοντες πελάτες, στην προσέλκυση νέων πελατών και στην επίτευξη μεγαλύτερων συμφωνιών. Και τα συνολικά έσοδα του YouTube από διαφημίσεις και συνδρομές ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα. Πετύχαμε ισχυρή αύξηση των εσόδων το τρίμηνο και οι συνεχείς προσπάθειές μας για βελτίωση της αποδοτικότητας συνέβαλαν στην επίτευξη βελτιωμένων περιθωρίων κέρδους. Ανυπομονώ να οδηγήσω σε περισσότερες προόδους για τους καταναλωτές, τους πελάτες και τους δημιουργούς παγκοσμίως.
[via]