Έχουμε γράψει αρκετές φορές τους τελευταίους μήνες ότι η HMD Global τα πηγαίνει εξαιρετικά με την αναβίωση του Nokia brand στην κατηγορία των smartphones, αλλά σήμερα λαμβάνουμε και την απόδειξη από την ίδια την εταιρεία.
Με αφορμή τη συμπλήρωση δύο ετών από την ίδρυση της, η HMD Global αποκάλυψε ότι έχει πουλήσει περισσότερα από 70 εκατομμύρια Nokia smartphones σε όλο τον κόσμο, από τον Ιανουάριο του 2017 όταν και παρουσίασε το Nokia 6 μέχρι σήμερα. Οι αποκαλύψεις έγιναν στο πλαίσιο της παρουσίασης του Nokia 8.1 και η HMD Global ήταν ιδιαίτερα ειλικρινής με το κοινό της.
Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο top-5 των brands που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη και παραδέχεται ότι η κύρια δύναμη της βρίσκεται στις φθηνότερες κατηγορίες, καθώς οι ναυαρχίδες της δεν τα πήγαν και τόσο καλά. Δεν παρέλειψε να αναφέρει, επίσης, ότι τα 56 εκατομμύρια πωλήθηκαν σε άντρες ηλικίας άνω των 35 ετών, δηλαδή στην ομάδα καταναλωτών που είναι πλήρως εξοικειωμένοι με το brand της Nokia από το ένδοξο παρελθόν της.
Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι το Nokia 6.1 πουλά αυτή τη στιγμή περισσότερο από κάθε άλλο προϊόν της σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ εξίσου πολύ δημοφιλή αποδείχτηκαν τα Nokia 7 Plus και Nokia 3.1. Ο στόχος της HMD Global είναι να ισχυροποιήσει τη θέση της στην κατηγορία των €300-400, ενώ θέλει να προσελκύσει τους νεαρούς χρήστες με καμπάνιες marketing που θα εστιάσουν σε διαφορετικά πεδία, όπως για παράδειγμα τα e-sports.
[via]