Προ Διαδικτύου, κάθε φορά που θέλαμε να αγοράσουμε ένα προϊόν επηρεαζόμασταν είτε από τις διαφημίσεις είτε από τα σχόλια αυτών που το είχαν ήδη χρησιμοποιήσει. Σήμερα καθοριστικό ρόλο στην απόφαση μας παίζουν τα social media ενώ μεγάλο μέρος των χρηστών πραγματοποιεί αγορές από mobile συσκευές.
Με τη συνεχώς αυξανόμενη χρήση των social media, τα καταστήματα στοχεύουν καλύτερα στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές, τους παρέχουν σχετικές προσφορές και γενικά βελτιώνουν την εμπειρία των αγορών τους.
Όπως αποκαλύπτει το παρακάτω Infographic, 167 εκατ. χρήστες πραγματοποίησαν online αγορές τη χρονιά που μας πέρασε, ξοδεύοντας περίπου $1.800 έκαστος. Tο 64% των κατόχων smartphones προχώρησε σε διαδικτυακές αγορές από το τηλέφωνό του και το 40% των χρηστών του Twitter αναζήτησε προϊόντα στο κοινωνικό δίκτυο.
Click για Full Size: