Η AI είναι το μέλλον της αναζήτησης και η Google δεν μένει πίσω

Πέρυσι τον Μάιο, η Google λάνσαρε τα AI Overviews, έναν νέο τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν απαντήσεις στις αναζητήσεις τους. Τα AI Overviews παρέχουν μια γρήγορη επισκόπηση ενός θέματος και links για να μάθετε περισσότερα. Αργότερα τον Οκτώβριο, η Google επέκτεινε τα AI Overviews σε περισσότερες από 100 χώρες και τα έκανε προσβάσιμα σε περισσότερες γλώσσες.

Τώρα, η Google ανακοίνωσε ότι τα AI Overviews στις ΗΠΑ αξιοποιούν πλέον το μοντέλο Gemini 2.0 για την παροχή ποιοτικότερων απαντήσεων στους χρήστες με πιο δύσκολες ερωτήσεις που περιλαμβάνουν κώδικα, προχωρημένα μαθηματικά και πολυτροπικά ερωτήματα. Η Google ανακοίνωσε επίσης ότι τα AI Overviews είναι πλέον διαθέσιμα για εφήβους, ακόμη και χωρίς την απαίτηση σύνδεσης.

Μαζί με την επέκταση των AI Overviews, η Google ανακοίνωσε ένα πρώιμο πείραμα στα Labs που ονομάζεται AI Mode. Το νέο AI Mode έχει δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας μια προσαρμοσμένη έκδοση του μοντέλου Gemini 2.0. Η Google ισχυρίζεται ότι αυτή η νέα λειτουργία θα είναι πιο χρήσιμη για ερωτήσεις που χρειάζονται περαιτέρω διερεύνηση, συγκρίσεις και συλλογισμούς.


Μόλις οι χρήστες δημοσιεύσουν την ερώτησή τους, το AI Mode χρησιμοποιεί μια τεχνική «query fan-out», εκτελώντας ταυτόχρονα πολλαπλές σχετικές αναζητήσεις σε υποθέματα και πολλαπλές πηγές δεδομένων, και στη συνέχεια χρησιμοποιεί AI για να συγκεντρώσει αυτά τα αποτελέσματα για να παρέχει μια ολοκληρωμένη απάντηση. Αυτή η προσέγγιση βοηθά τους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερο εύρος και βάθος πληροφοριών εύκολα σε σύγκριση με μια τυπική αναζήτηση στο Google Search. Οι χρήστες μπορούν επίσης να υποβάλουν μια ερώτηση παρακολούθησης και να λάβουν απάντηση.

Η Google εργάζεται επίσης για τη βελτίωση του AI Mode με χαρακτηριστικά όπως η προσθήκη περισσότερων οπτικών απαντήσεων με εικόνες και βίντεο, πλουσιότερη μορφοποίηση και άλλα.

Το AI Mode στοχεύει στο να παρέχει στους χρήστες άμεσες απαντήσεις, αλλά αυτό θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων για τους εκδότες και τους δημιουργούς. Για να αντιμετωπίσει τα σχόλια σχετικά με την πιθανή απώλεια επισκεψιμότητας από τη λειτουργία AI Overviews, η Google πειραματίζεται με την ενσωμάτωση άμεσων links μέσα στις απαντήσεις που δημιουργούνται από AI.

[via]

Loading