Έχετε νιώσει ποτέ ότι το smartphone σας ή κάποια άλλη παρόμοια έξυπνη συσκευή μπορεί να σας κρυφακούει, επειδή κάτι για το οποίο μιλήσατε ιδιωτικά, ξαφνικά σας εμφανίστηκε στο πρόσωπο ως διαφήμιση; Αυτό δεν μοιάζει τελικά με σύμπτωση, καθώς μια διαρροή από το σχέδιο πωλήσεων μιας μεγάλης εταιρείας διαφημιστικών μέσων φαίνεται να επιβεβαιώνει τέτοιες υποψίες.
Η 404 Media απέκτησε το φερόμενο έγγραφο που ανήκει στην Cox Media Group (CMG), την υπηρεσία ψηφιακού μάρκετινγκ που έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως η Google, η Meta του Facebook, η Microsoft και η Amazon.
Σύμφωνα με το έγγραφο του υποτιθέμενου sales pitch (που δημοσιεύτηκε τον Νοέμβριο του 2023) που παρουσίασε η CMG στον παραπάνω μεγάλο τεχνολογικό γίγαντα, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση και την ενεργή ακρόαση ονομάζεται «Voice Data» και η CMG ισχυρίζεται ανοιχτά «Ναι, τα τηλέφωνά μας ακούνε» σε μια ενότητα που εξηγεί πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για την αποτελεσματική στόχευση διαφημίσεων. Συγκεκριμένα αναφέρει:
Τις περισσότερες στιγμές της ημέρας, υπάρχει μια έξυπνη συσκευή σε ακτίνα πέντε εκατοστών γύρω μας. Αυτό σημαίνει ότι μια έξυπνη συσκευή είναι πιθανότατα σε απόσταση αναπνοής όταν μιλάμε για τα σχέδιά μας για το Σαββατοκύριακο, για το πόσο πολύ χρειαζόμαστε την ανακαίνιση της κουζίνας μας ή για το ποιο μοντέλο SUV είναι καλύτερο για την οικογένεια με τον σύζυγό μας και τόσα άλλα. Όταν οι μικρές επιχειρήσεις γνωρίζουν ποιος τις χρειάζεται, μπορούν να στοχεύουν τις διαφημίσεις με αυξημένη ακρίβεια, να σπαταλούν λιγότερα χρήματα και να αυξάνουν το κοινό τους.
Παρακάτω, υπάρχει ένα ακόμη τμήμα που ενισχύει την ίδια άποψη και καυχιέται ευθέως για αυτήν, χωρίς να ενδιαφέρεται προφανώς για τη συγκατάθεση και την ιδιωτική ζωή των καταναλωτών:
Μην γνωρίζετε μόνο τι ψάχνουν - Μάθετε για τι συζητούν
Μπορεί να φαίνεται σαν μαύρη μαγεία, αλλά δεν είναι. Είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Η αυξανόμενη δυνατότητα πρόσβασης σε δεδομένα μικροφώνου σε συσκευές όπως τα smartphones και τα tablets επιτρέπει στον τεχνολογικό μας συνεργάτη να συγκεντρώνει και να αναλύει δεδομένα φωνής κατά τη διάρκεια συνομιλιών πριν από την αγορά. Το αποτέλεσμα; Πρωτοφανής κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, ώστε να μπορούμε να παρέχουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις που κάνουν το κοινό-στόχο σας να σκέφτεται: Ουάου, πρέπει να διαβάζει το μυαλό μου.
Η Cox Media Group, στο κατάστρωμα της, υποδηλώνει επίσης ότι είναι απολύτως νόμιμο να κατασκοπεύουν, καθώς οι έξυπνες συσκευές και οι βοηθοί τεχνικά πρέπει να ακούνε διαρκώς όπως και να 'χει. Η Google φαίνεται ότι έκοψε τους δεσμούς με την CMG κάποια στιγμή μετά την προβολή αυτής της αναφοράς, προσθέτει η 404 Media.
Μπορείτε να διαβάσετε μια αρχειοθετημένη έκδοση της εν λόγω αναφοράς εδώ.
[via]