Η Meta φαίνεται ότι το σκέφτεται πολύ σοβαρά να προσφέρει ad-free εκδόσεις των Facebook και Instagram, τουλάχιστον στην Ευρώπη, με τις ανάλογες συνδρομές, αλλά η ByteDance έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές για την ad-free έκδοση του TikTok.
Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα AndroidAuthority, οι δοκιμές του ad-free συνδρομητικού πακέτου για το TikTok έχουν ξεκινήσει στις ΗΠΑ και μάλιστα η τιμή της συνδρομής ορίζεται στα $4.99/μήνα. Πέρα από την αφαίρεση των διαφημίσεων, στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο άλλο προνόμιο για όσους γίνουν συνδρομητές, αλλά αυτό ενδεχομένως θα αλλάξει μέχρι να λανσαριστεί επίσημα σε όλους τους χρήστες.
Από πλευράς ByteDance δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση και δεν αποκλείεται πως η τελική απόφαση θα κριθεί από την ανταπόκριση των χρηστών που έχουν συμπεριληφθεί στην δοκιμή. Αξίζει να σημειωθεί ότι διαφορετικοί συντάκτες του AndroidAuthority έχουν προσπαθήσει να δουν το screenshot που βλέπετε, αλλά εμφανίζεται μόνο σε ορισμένους λογαριασμούς.
Με όλα όσα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο θέμα της ιδιωτικότητας και της συναίνεσης των χρηστών για την παρακολούθηση της δραστηριότητας και την αξιοποίηση των προσωπικών δεδομένων τους, δεν προκαλεί καμία εντύπωση το γεγονός ότι όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο προσπαθούν να βρουν λύσεις για να ικανοποιήσουν τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές. Γενικότερα η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεκαθαρίζει: αν δεν θέλεις να μοιράζεσαι τα προσωπικά δεδομένα σου με τις εταιρείες, τότε θα πληρώνεις για να χρησιμοποιείς τα κοινωνικά δίκτυα τους.
[via]