Το Gemini της Google έγινε πλέον πιο προσωπικό βλέποντας και τις αναζητήσεις του χρήστη

Πριν από λίγο καιρό ένα teardown της εφαρμογής Google αποκάλυψε ένα επερχόμενο μοντέλο Gemini που θα χρησιμοποιούσε το ιστορικό αναζήτησης για να εξατομικεύσει την έξοδό του. Με τη σημερινή ανακοίνωση η Google το επισημοποίησε!

Το νέο μοντέλο ονομάζεται Gemini with personalization, ή απλά «Personalization» στο drop-down επιλογέα μοντέλου του Gemini. Έχει την ένδειξη «experimental» όπως θα περιμένατε και είναι διαθέσιμο από σήμερα στους συνδρομητές του Gemini και του Gemini Advanced στο web. Θα επεκταθεί επίσης «σταδιακά» στα smartphones και θα είναι διαθέσιμη σε «περισσότερες από 45 γλώσσες» στην «πλειονότητα των χωρών σε όλο τον κόσμο», αλλά όχι στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Εάν επιλέξετε αυτό το μοντέλο, το Gemini θα συνδεθεί με τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες της Google, ξεκινώντας από το Search, για να σας δίνει πιο διορατικές απαντήσεις που θα είναι ειδικά προσαρμοσμένες σε εσάς. Προς το παρόν, το μόνο στο οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση είναι το ιστορικό των αναζητήσεών σας, αλλά «τους επόμενους μήνες» θα συνδεθεί επίσης με το Google Photos και το YouTube.

Αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε τώρα, για οτιδήποτε ζητήσετε, θα αναλύσει την προτροπή σας και θα καθορίσει αν το ιστορικό αναζήτησης σας «μπορεί να βελτιώσει την απάντηση». Η Google τονίζει ότι «έχετε τον έλεγχο των πληροφοριών σας» και μπορείτε να αποσυνδέσετε το ιστορικό αναζήτησης από το Gemini ανά πάσα στιγμή. Το ιστορικό αναζήτησης δεν θα χρησιμοποιείται για κάθε προτροπή και ερώτημα, αλλά μόνο όταν τα «προηγμένα μοντέλα συλλογισμού» της Google καθορίσουν ότι είναι πραγματικά χρήσιμο.

[via]

Loading