Η Twitter ανακοίνωσε επίσημα την δοκιμαστική εφαρμογή των νέων προφίλ της που θα ονομάζονται Professional Profiles. Μέχρι πρότινος, το Twitter αποτελούσε, αν όχι το μοναδικό, ένα από τα ελάχιστα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτής της απήχησης που δεν επέτρεπε τη δημιουργία επαγγελματικών προφίλ. Ωστόσο, θέτοντας τον συγκεκριμένο τύπο των προφίλ σε δοκιμαστική λειτουργία, προσφέρει πλέον την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να απευθύνονται με τις απαραίτητες πληροφορίες σε υποψήφιους καταναλωτές.
Το Twitter Business δημοσίευσε μία φωτογραφία, παρουσιάζοντας πώς θα είναι τα νέα προφίλ της, με την περιγραφή να αναφέρει: «Σας αρέσει το νέο μου look; Σήμερα λανσάρουμε μία συναρπαστική δοκιμή του νέου τύπου των προφίλ μας, ονομαζόμενα Professional Profiles».
Από το Tweet αντιλαμβανόμαστε ότι στα Professional Profiles θα εμφανίζεται η διεύθυνση της επιχείρησης, με έναν χάρτη ακριβώς από κάτω που θα παρέχει αναλυτικές οδηγίες εύρεσης της διεύθυνσης. Σύμφωνα, μάλιστα, με τον Kayvon Beykpour, product lead του Twitter, θα προστεθούν πολλά έξτρα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά στα επαγγελματικά προφίλ.
Προς το παρόν, το Twitter δοκιμάζει τα Professional Profiles σε επιλεγμένες επιχειρήσεις στις ΗΠΑ και τους προσεχείς μήνες θα είναι διαθέσιμα προς το ευρύτερο κοινό.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!