Το Twitter ξεκίνησε και επίσημα πλέον τη λειτουργία Promoted Accounts για διαφημιστές, όπου τους επιτρέπει να προωθήσουν τους λογαριασμούς των εταιριών τους στον τομέα "Suggestions for you". Προς το παρόν, η λειτουργία βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο και είναι διαθέσιμη σε μερικές μόνο εταιρίες, τις οποίες μπορείτε να δείτε στο νέο τομέα "Who To Follow" στο προφίλ σας.
Η λειτουργία Promoted Accounts χρησιμοποιεί αλγόριθμους που βασίζονται στη λίστα των λογαριασμών που ακολουθεί ο χρήστης. Η Carolyn Penner εξηγεί:
"Όταν ένας διαφημιστής προωθεί το λογαριαμό του, ο αλγόριθμος του Twitter ελέγχει τη λίστα των followers του χρήστη και αποφασίζει ποιοι άλλοι λογαριασμοί θα μπορούσαν να τον ενδιαφέρουν. Εάν ο χρήστης ακολουθήσει κάποιους από αυτούς, αλλά όχι του διαφημιστή, τότε το Twitter θα του προτείνει τον Promoted Account"
Για παράδειγμα, εάν ακολουθείτε αρκετές τεχνολογικές ιστοσελίδες αλλά όχι το @techgearGR, τότε σε περίπτωση που πληρώναμε για Promoted Account το Twitter θα εμφάνιζε το λογαριασμό της ιστοσελίδας μας στις προτάσεις για εσάς.
Μαζί με τη λειτουργία Promoted Accounts, το Twitter ανακοίνωσε επίσης ότι θα δημιουργήσει τα Promoted Tweets και Promoted Trends για εφαρμογές τρίτων και υπηρεσίες. Αμφότερες οι δύο λειτουργίες θα είναι διαθέσιμες σε λίγο καιρό.
[πηγή Twitter]