Η ομάδα ανάπτυξης του YouTube φέρνει μια νέα λειτουργία στον video player της υπηρεσίας που θα δείχνει στον θεατή ποιο μέρος του έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα views. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα νέο γράφημα επάνω από την μπάρα προόδου όπου οι κορυφές θα υποδεικνύουν στον χρήστη πως σε εκείνα τα σημεία μετέβησαν οι περισσότεροι θεατές.
Για παράδειγμα, εάν παρακολουθείς ένα video με τις καλύτερες στιγμές ενός ποδοσφαιρικού αγώνα η λογική λέει πως στα γκολ θα έχουν μαζευτεί τα περισσότερα views από χρήστες που παρακολούθησαν το video πριν από εσένα. Ένα άλλο παράδειγμα θα μπορούσε να είναι οι οδηγίες για την επισκευή κάποιας συσκευής, ούτως ώστε να μεταφερθείς απευθείας εκεί που βρίσκεται το ζουμί.
Σαφέστατα θα είναι μια πολύ χρήσιμη λειτουργία για τους χρήστες που δεν θέλουν να χάνουν χρόνο, αλλά ενδεχομένως θα πλήξει τους δημιουργούς περιεχομένου που κερδίζουν χρήματα από τις διαφημίσεις που παρεμβάλλονται σε διάφορα σημεία των videos.
Η λειτουργία θεωρητικά είναι ενεργή εδώ και μερικές ώρες σε όλες τις εφαρμογές του YouTube, παρόλα αυτά δεν την έχουμε δει μέχρι στιγμής στις συσκευές μας.
[YouTube]