Η Google φαίνεται ότι θα πειραματιστεί και πάλι με τον χώρο του gaming μετά την αποτυχία της συνδρομητικής υπηρεσίας Stadia, αλλά αυτή τη φορά με έναν διαφορετικό τρόπο που θα βάλει στην εξίσωση τα δισεκατομμύρια των χρηστών της πλατφόρμας YouTube.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, ένα email που διαμοιράζεται εσωτερικά στη Google προσκαλεί τους εργαζόμενους να συμμετέχουν στις δοκιμές των «Playables», μια νέα ενότητα του YouTube που τους επιτρέπει να παίζουν διάφορα games απευθείας από την web ή τις mobile εκδόσεις της υπηρεσίας. Σε αυτό το πρώτο στάδιο δοκιμάζονται τίτλοι που μπορούν να διαμοιραστούν πολύ εύκολα και ένα από αυτά είναι το Stack Bounce.
Εκπρόσωπος της εταιρείας παραδέχτηκε ότι πειραματίζονται με διάφορες νέες λειτουργίες για το YouTube και το gaming αποτελεί τομέα που τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα, όμως για την ώρα δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο από επίσημο φορέα. Με δεδομένο ότι οι gamers παρακολουθούν ήδη gaming περιεχόμενο (streams ή διαγωνισμούς) μέσα από το YouTube, μια τέτοια κίνηση με τα Playables θα ενίσχυε ακόμη περισσότερο τις gaming βλέψεις της Google.
Άλλωστε, η εταιρεία δεν σταμάτησε ποτέ να πειραματίζεται και να αναζητά τρόπους για να εκμεταλλευτεί τη δημοφιλία του YouTube για να αυξήσει το κέρδος της. Αρκετοί ίσως θυμάστε πως πρόσφατα δοκίμαζε την εμφάνιση ενημερωτικού σημειώματος που μπλόκαρε την αναπαραγωγή των videos σε περίπτωση που είχες ενεργοποιημένο ad-blocker.
[via]