Για πρώτη φορά στην ιστορία, η Apple ξεπέρασε τη Samsung στο 1ο τρίμηνο

Το πρώτο τρίμηνο του έτους είναι συνήθως μια ισχυρή περίοδος για τη Samsung, καθώς λανσάρει νωρίς τις νέες ναυαρχίδες Galaxy S, ενώ υπάρχει ακόμα η δυναμική από την περίοδο των διακοπών και την κυκλοφορία των νέων ναυαρχίδων της το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Η Apple συνήθως δεν έχει λανσαρίσματα εκείνη την περίοδο, επιτρέποντας στη Samsung να εδραιώσει ένα προβάδισμα στις παγκόσμιες πωλήσεις smartphone κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Ωστόσο, τα πράγματα αποδείχθηκαν διαφορετικά το 1ο τρίμηνο του 2025, καθώς η Apple ξεπέρασε τη Samsung και κατέκτησε την πρώτη θέση για πρώτη φορά στην ιστορία.

Σύμφωνα με την Counterpoint Research, οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphone αυξήθηκαν κατά 3% σε ετήσια βάση το 1ο τρίμηνο του 2025. Η Apple κατέλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο πωλήσεων 19%, ενώ η Samsung ήρθε στη δεύτερη θέση με 18% της αγοράς, βοηθούμενη από την κυκλοφορία της σειράς Galaxy S25.

Η Apple κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση χάρη στο iPhone 16e, ένα νέο προσιτό μοντέλο που κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια του τριμήνου στις 28 Φεβρουαρίου 2025. Παρόλο που αντιμετώπισε αυξημένο ανταγωνισμό σε βασικές αγορές, οι συνολικές πωλήσεις iPhone κατέγραψαν διψήφια αύξηση στις αγορές της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής, της Νοτιοανατολικής Ασίας καθώς και στην Ιαπωνία και την Ινδία.

Η Samsung ενισχύθηκε από τις εντυπωσιακές επιδόσεις των πωλήσεων της σειράς Galaxy S25 καθώς και των νέων τηλεφώνων Galaxy A, βλέποντας τις πωλήσεις των smartphones της να αυξάνονται διψήφια ποσοστά τον Μάρτιο του 2025. Το Galaxy S25 Ultra σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση των πωλήσεων.

Όσον αφορά το μέλλον, η εταιρεία έρευνας αγοράς προβλέπει μια μικρή συνολική πτώση για τις παγκόσμιες πωλήσεις smartphone λόγω της αυξημένης αβεβαιότητας στις αγορές μετά τους δασμούς των ΗΠΑ. Ο κίνδυνος σημαντικών αυξήσεων των τιμών παραμένει, καθώς οι δασμοί σε βασικούς κόμβους παραγωγής όπως η Κίνα, το Βιετνάμ και η Ινδία θα μπορούσαν να αναγκάσουν κατασκευαστές όπως η Samsung και η Apple να αυξήσουν τις τιμές. Αυτό θα είχε τελικά ως αποτέλεσμα τη μείωση της ζήτησης.

[via]

Loading