Καλή και ωραία η εξέλιξη των αυτοοδηγούμενων οχημάτων, ωστόσο, θα χρειαστεί αρκετή δουλειά και στο επικοινωνιακό κομμάτι για να γίνουν πραγματικά αποδεκτά από την κοινωνία. Γι' αυτό, άλλωστε, η Alphabet αποφάσισε πέρυσι να τα στεγάσει κάτω από μια νέα θυγατρική με ονομασία Waymo, θέλοντας να αφήσει το brand της "Google" έξω από αυτήν την ιστορία.
Σχεδόν έναν χρόνο μετά την ίδρυσή της, η Waymo ξεκινά τις καμπάνιες εκπαίδευσης του κοινού για να προετοιμάσει σωστά το έδαφος για την τεχνολογία της. Η καμπάνια "Let's Talk Self-Driving" θα κάνει ντεμπούτο στην Arizona (ΗΠΑ), προτού επεκταθεί και σε άλλες πολιτείες, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Mothers Against Drunk Driving, National Safety Council, Federation for Blind Children, East Valley Partnership και Foundation for Senior Living.
Όπως μπορείτε να δείτε και στα poster, υπάρχουν μηνύματα σχετικά με τον χρόνο, τη δυνατότητα οδήγησης, τη μέθη και την ασφάλεια. Παράλληλα, η Waymo θα πραγματοποιεί επί τόπου δοκιμές του αυτοοδηγούμενου Chrysler Pacifica προσκαλώντας τους περαστικούς να κάνουν την βόλτα τους.
Θα χρειαστεί αρκετός καιρός (και εκπαίδευση) για να εμπιστευτούμε τα αυτοοδηγούμενα οχήματα, αλλά μοιάζει δεδομένο ότι αυτό θα είναι το μέλλον αργά ή γρήγορα.
[via]